Najmoćniji Porsche 911 ikad. To je novi Turbo S s hibridnom tehnologijom

PORSCHE je na sajmu IAA Mobility u Münchenu predstavio vrhunski model 911 serije: novi 911 Turbo S s inovativnom twin-turbo T-Hybrid tehnologijom, što ga čini najsnažnijim serijskim modelom 911 u povijesti.
Novi model, dostupan kao coupé i cabriolet, donosi značajno poboljšanje u svim područjima, od performansi i dizajna do aerodinamike i opreme.
Revolucionarna hibridna tehnologija
Novorazvijeni pogonski sklop razvija impresivnih 711 KS uz maksimalnih 800 Nm okretnog momenta dostupnih u rasponu od 2.300 do 6.000 okretaja. T-Hybrid tehnologija s 400 V sustavom povećava snagu za 61 KS u odnosu na prethodnika.
Za razliku od 911 Carrera GTS koji koristi jedan električni turbo punjač, novi Turbo S ima dva eTurbo punjača, što značajno poboljšava odziv motora. Kompaktna visokonaponska baterija kapaciteta 1,9 kWh prenosi snagu na sve kotače putem osmostupanjskog PDK mjenjača s integriranim električnim motorom.
Unatoč dodatnim komponentama hibridnog sustava, novi model teži samo 85 kilograma više od prethodnika, a ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno je za 0,2 sekunde na samo 2,5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 322 km/h.
Impresivan na stazi
Na Nürburgringu je novi Turbo S postavio vrijeme od 7:03.92 minute, oko 14 sekundi brže od prethodnika. "Auto je mnogo agilniji, ima bolji grip i značajno je brži od prethodnika na svim relevantnim dijelovima staze," izjavio je Porscheov ambasador Jörg Bergmeister.
Novi model dolazi s unaprijeđenim kočnicama i širim gumama na stražnjoj osovini (325/30 ZR 21), dok standardni Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sustav ima nove kočione obloge i veće diskove (410 mm straga, 420 mm sprijeda).
Inteligentna aerodinamika i luksuzna oprema
Aktivni aerodinamički elementi inteligentno smanjuju uzgon ili otpor zraka ovisno o situaciji, a koeficijent otpora zraka smanjen je za 10% u odnosu na prethodnika. Novi sportski ispušni sustav s titanskim završecima štedi 6,8 kg težine i stvara prepoznatljiv zvuk boxer motora.
Ekskluzivni dizajn modela uključuje kontraste u boji Turbonite, koja je rezervirana isključivo za Turbo varijante, uključujući Porsche grb i Turbo S oznake. Unutrašnjost sadrži karbonske ukrase s neodimskim detaljima i perforiranu mikrofiber presvlaku stropa s crnom podlogom.
Isporuke kupcima
Porsche će u Njemačkoj s prvim isporukama krenuti već tijekom studenog, a potom i širom svijeta. Nekako smo uvjereni da će ova izvedba ubrzo voziti i hrvatskim prometnicama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati