Mokka GSE je najbrži (električni) Opel svih vremena

OPEL predstavlja model od kojeg se očekuje da će oživiti duh legendarnog "kadže" GSi.
Opel Mokka u potpunosti prati aktualne trendove. Ono što su nekad bili kompakti, sad su kompaktni crossoveri. Dodamo li svemu pomodnu elektrifikaciju, široke mogućnosti personalizacije i atraktivne dizajnerske elemente (i boje), dobit ćemo Opelovog glavnog aduta u gami.
Da, to nije više Astra već zanimljivija opcija Mokka. A da bi stvari dodatno začinili, odlučili su predstaviti izvedbu inspiriranu rally prototipom Mokka GSE Rally.
Ovaj gradski SUV u novom izdanju donosi eksplozivnu snagu od 280 KS, ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 200 km/h. U jednoj rečenici – to je najbrži električni Opel do sada.
Mokka GSE pokreće električni motor od 280 KS uz 345 Nm momenta, a energiju crpi iz 54 kWh litij-ionske baterije. Riječ je o performansama koje su itekako usporedive s pravim sportašima, a vrijedi naglasiti i kako automobil zadržava relativno nisku masu od manje od 1,6 tona.
Atraktivan izgled i tri stila vožnje
Vozaču su na raspolaganju tri načina vožnje, i to Sport, Normal i Eco. Sport očekivano nudi puni potencijal i maksimalne performanse, Normal balansiranu vožnju uz brzinu do 180 km/h, a Eco optimizira potrošnju za ostvarivanje dužeg dosega.
Opel je Mokku opremio prednjim pogon s Torsen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem za dodatnu stabilnost i preciznost upravljanja. Posebno su podešene osovine, ugrađeni su dvoslojni hidraulički amortizeri, te je podvozje preuzeto iz rally verzije.
Mokka GSE spada u red onih automobila koji ne žele proći neprimijećeni.
Rally inspirirani detalji krase prednji i stražnji dio, dok su 20-inčne aluminijske felge s Michelin Pilot Sport EV gumama dostupne isključivo za ovaj model. Žute kočione čeljusti iza upečatljivih naplataka dodatno naglašavaju sportski karakter automobila, a tu su i žuto-crni GSE logotipi na prednjem dijelu i bokovima.
Alcantara u kabini
U unutrašnjosti dominira kombinacija sive, crne, bijele i žute boje, a vozača i suvozača dočekuju sportska Alcantara sjedala s integriranim naslonima za glavu. Žuti šavovi i bijela središnja linija daju sjedalima poseban vizualni potpis. I vrata su obložena Alcantarom, što dodatno podiže dojam kvalitete i sportskog luksuza.
Vozačka pozicija upotpunjena je sportskim volanom s rezanim donjim i gornjim dijelom, aluminijskim papučicama te digitalnim kokpitom s dodanom telemetrijom o performansama vozila – uključujući prikaz G-sila, vrijednosti ubrzanja i upravljanje baterijom.
Opel najavljuje da će uskoro objaviti više informacija o premijeri i datumu početka prodaje.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati