Mercedes-AMG odjel za povijest. Njihovo električno čudo odradilo 5.479 km u 24 sata

MERCEDES-AMG postavio je nove standarde u svijetu električnih automobila svojim konceptnim vozilom Concept AMG GT XX koje je oborilo čak 25 rekorda izdržljivosti na legendarnoj testnoj stazi u Nardòu u Italiji.
Nijemci opet pišu povijest, točnije Mercedes-AMG odjel s njihovim konceptom AMG GT XX. Najimpresivniji rekord je 5.479 kilometara prijeđenih u samo 24 sata, čime je prethodni rekord nadmašen za više od 1.500 kilometara ili 38 posto. No, testiranje nije stalo na tome.
Put oko svijeta u rekordnom vremenu
U izazovu nazvanom "Put oko svijeta u osam dana", vozilo je uspjelo prijeći 40.075 kilometara, što odgovara obimu Zemlje na ekvatoru, u samo 7 dana, 13 sati, 24 minute i 7 sekundi, značajno brže od planiranog cilja od osam dana.
Vozilo, opremljeno revolucionarnom tehnologijom koja će ući u proizvodnju sljedeće godine, koristilo je tri motora s aksijalnim tokom i tekućinom hlađenu visokoučinkovitu bateriju. Tijekom testa, vozilo je održavalo konstantnu brzinu od 300 km/h, zaustavljajući se samo za punjenje baterije s prosječnom snagom od oko 850 kW, što je daleko iznad mogućnosti današnje infrastrukture za punjenje.
Izazovni uvjeti testiranja
Uvjeti testiranja bili su izuzetno zahtjevni, s dnevnim temperaturama do 35 stupnjeva Celzijevih, a vozilo je u prosjeku prelazilo više od 5.300 kilometara dnevno. Za ovaj pothvat bila su potrebna dva identična koncepta vozila, koja su na kraju završila utrku na samo 25 kilometara razlike.
"Mercedes-AMG i Formula 1 predstavljaju inovacije, intenzivno natjecanje i pomicanje granica tehnički mogućeg," izjavio je Markus Schäfer, član Uprave Mercedes-Benz Group AG.
U rekordnoj vožnji sudjelovao je i jedan F1 akter. Vozač Mercedes-AMG PETRONAS F1 tima George Russell impresioniran je novim CONCEPT AMG GT XX.
Impresioniran i F1 vozač
"Kao vozač Formule 1 navikao sam tehnologiju gurati do krajnjih granica, a ovaj automobil me zaista oduševio. Aksijalni motori reagiraju jednako trenutačno i precizno kao pogon Formule 1, ali s izdržljivošću koju sam dosad doživio samo kod motora s unutarnjim izgaranjem," izjavio je Russell. Britanski vozač smatra da će ova tehnologija revolucionirati vozačko iskustvo, kako na stazi tako i na cesti.
Mercedes-Benz tako ponovno postavlja temelje za budućnost i još jednom se dokazuje kao pionir u razvoju inovacija u autoindustriji. Budući EQ modeli s ovakvim znanjem sigurno će biti još bolji.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati