Mercedes-AMG svijetu daje potpuno novi V8

IAKO V8 motori danas nisu uobičajeni kao prije desetak godina, daleko su od izumiranja, a jedan od njihovih najvećih zagovornika je Mercedes-AMG, koji ih planira zadržati u ponudi i u budućnosti. Unatoč kontroverzama oko zamjene V8 motora u modelu C 63 S hibridnim četverocilindrašem, u Affalterbachu se već naveliko radi na razvoju potpuno novih osmocilindričnih pogonskih jedinica, piše Carscoops.
Nova generacija snage i zvuka
Iz AMG-a su još uvijek tajnoviti oko detalja, poput datuma izlaska i modela koji će dobiti nove V8 motore, no potvrdili su ključnu informaciju: bit će snažniji, ali i ekološki prihvatljiviji uz smanjene emisije. U doba kada je "downsizing" postao industrijski standard, a čak i legendarni proizvođači poput Ferrarija prelaze s V8 na V6 motore, odluka AMG-a da ostane vjeran osmocilindrašima zaslužuje pohvalu.
U nedavnom razgovoru za Auto Express, voditelj razvoja vozila u AMG-u, Steffen Jastrow, otkrio je da njegov tim radi na poboljšanju odziva motora. Najveća novost bit će uvođenje radilice s ravnom pločom, poznatije kao "flat-plane crankshaft".
Ova tehnička promjena omogućit će novoj generaciji AMG V8 motora postizanje viših okretaja, što bi trebalo rezultirati uzbudljivijim performansama. Ipak, valja napomenuti da će takva radilica drastično promijeniti i zvučnu kulisu, što znači da će prepoznatljiva, duboka grmljavina sadašnjeg 4,0-litrenog twin-turbo V8 motora otići u povijest.
Budućnost je i električna
Izvršni direktor AMG-a, Michael Schiebe, u istom je intervjuu naglasio kako je njihov primarni cilj zadovoljiti kupce. "Glavni cilj AMG-a služiti našim kupcima", rekao je, dodavši: "Ako postoji kontinuirana potražnja za V8 motorima, onda bi njihova proizvodnja unutar propisa trebala biti naš inženjerski cilj."
Schiebe je također natuknuo da će novi motori biti snažniji od postojećih. "Definirali smo snagu u određenom rasponu, a gornja granica je, naravno, viša od onoga što danas znamo", izjavio je, uspoređujući ga s trenutnim V8 motorima. "Postoje i stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali karakteristike motora s unutarnjim izgaranjem, poput odziva papučice gasa", zaključio je.
Ipak, prije dolaska novog V8 motora, AMG planira ulazak u potpuno novi segment. Pripremaju serijsku verziju modela AMG XX, potpuno električne limuzine najavljene konceptom koji je već obarao rekorde. Time će se AMG izravno suprotstaviti rivalima kao što su Porsche Taycan i Audi RS e-tron GT.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati