Lamborghini ne staje. Najavio nove izvedbe nakon uspjeha sa Steratto modelom

LAMBORGHINI ima u planu lansiranje još "luđih" modela, nakon što je izniman uspjeh Huracana Sterrato i Huracana STO dokazao da kupci prihvaćaju sve, kada je riječ o dramatičnim transformacijama postojećih automobila.
Talijanski proizvođač superautomobila iz Sant'Agate vidi ogroman potencijal u stvaranju jedinstvenih, ograničenih serija koje pomiču granice.
Potencijal koji tek treba iskoristiti
"Iz perspektive marke, [ovi modeli] vam pružaju neizmjerne mogućnosti", izjavio je Federico Foschini, šef prodaje i marketinga talijanske marke. "Mislim da nismo dovoljno iskoristili tu priliku, jer sa Sterratom možete učiniti mnogo stvari; i mislim da ćemo u budućnosti, sigurno, u određenom trenutku moći predstaviti ovu priliku."
Foschini je time jasno nagovijestio mogući povratak koncepta poput Sterrata, dodavši: "Znamo da je ovo spremno; tržište postoji", čime je potvrdio da je jedina preostala prepreka sama izvedba projekta.
Više od nadogradnje - cilj je iznenađenje
"Ne želimo samo nadograđivati, želimo iznenaditi", rekao je, otvarajući vrata mogućnosti lansiranja ograničenih izdanja ne samo za nasljednika Huracana, model Temerario, već i za Urus te perjanicu ponude Revuelto.
Podsjetio je kako tvrtka uvijek traži nove, odvažne ideje. "Uvijek tražimo lude stvari u svim dimenzijama. Na primjer, s Urusom smo išli na Pikes Peak. Predstavili smo i Urus samo za utrke. Ali ponekad naši koncepti postaju stvarnost", kazao je Foschini.
Fokus na ekskluzivnosti i personalizaciji
Osim razvoja novih derivata, Lamborghini pojačava i razinu personalizacije koju nudi kupcima. Cilj je povećati profitabilnost bez povećanja obujma prodaje, čime se čuva ekskluzivnost brenda. Primjerice, nova lakirnica u tvornici u Sant’Agati omogućuje kupcima da samo za modele Revuelto i Temerario biraju između čak 400 različitih boja. "Želimo zadržati ekskluzivnost", zaključio je Foschini.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati