Kratka G-klasa stiže uz mali 1,5-litreni benzinac. Električna varijanta upitna

MERCEDES-BENZ razmatra promjenu strategije za najavljenu manju verziju G-klase, koja bi umjesto električnog pogona mogla dobiti klasični motor s unutarnjim izgaranjem.
Da će kultna G-klasa dobiti manjeg brata već je poznato od lanjske IAA izložbe u Münchenu, gdje je Mercedes predstavio prvu skicu ovog modela. Glavni direktor Ola Källenius tada ga je na specifičan način opisao kao "sina" klasične, velike G-klase.
Razlog promjene strategije
Međutim, prema izvješću "Handelsblatts", zbog slabih prodajnih rezultata električne G-klase, proizvođač razmatra ugradnju klasičnog motora u manju verziju. Najizglednija opcija bila bi blagi hibrid temeljen na novom 1,5-litrenom četverocilindričnom benzincu.
Očekuje se da će "mali G" biti dužine između 4,30 i 4,50 metara, što ga čini praktičnijim za gradsku vožnju od standardne G-klase koja je duga 4,82 metra. Vjerojatno će zadržati pogon na sve kotače za terenske sposobnosti, a u unutrašnjosti će dobiti velike zaslone s najnovijom MB.OS softverskim opcijama.
Čekamo rujan i službeni početak IAA u Munchenu, vjerujemo da će Mercedes-Benz uz G-klasu pripremiti još zanimljivih noviteta.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati