Honda NSX: Sasvim službeno
 
        
            
                Tekst se nastavlja ispod oglasa
            
            
                
                
                    
                
                
                
                    
                
            
        
                    Foto: Acura/Honda
VJEROJATNO najiščekivaniji sportski model konačno je i službeno predstavljen.
Druga generacija najslavnijeg japanskog sportaša, Honde NSX, godinu dana nakon svjetske premijere stiže na cestu. Kao što se i očekivalo, Honda je ostala vjerna ranije najavljenom hibridnom konceptu, pa su dodirne točke s prethodnikom tek vizualne prirode. 
Poznati su i konačni tehnički podaci. Srce automobila je potpuno novi 3.5 V6 benzinski twin turbo motor koji će se zavrtjeti do 7.500 o/min, a sposoban je producirati 373 kW (507 KS) maksimalne snage i 550 Nm okretnog momenta. Iza njega mjesto je dobio elektromotor sa 35 kW (47,6 KS) i 135 Nm, dok sprijeda između kotača stoje dva elektromotora, svaki s maksimumom od 26,8 kW (36,5 KS) i 73 Nm kao dio TMU (Twin Motor Unit) sustava.
Između motora i sjedala smješten je set litij-ionskih baterija, dok je na samom kraju vozila postavljen 9-stupanjski mjenjač s dvije spojke. Cjelokupan sustav ima sinergijski učinak od 427 kW (581 KS) i 644 Nm, što je dovoljno da ubrza do 96 km/h u 3 sekunde uz maksimalac od 307 km/h.
No spomenute performanse su posljedica, a ne cilj projekta razvoja dostojnog nasljednika NSX-a. Dinamičke karakteristike, osjećaj u vožnji i prkos zakonima fizike, to su bili ciljevi. A u tome će od pomoći biti SH-AWD pogon, toliko sposoban da će NSX usprkos povećoj masi biti vraški brz.
    
        
            Tekst se nastavlja ispod oglasa
        
        
            
            
                
            
            
            
                
            
        
    
Da, masa NSX-a je narasla na čak 1.725 kg, što je bar 200 kg više od konkurencije i nevjerojatnih 355 kg od svog prethodnika. Primjera radi, Audi R8 sa V10 motorom je stotinjak kilograma lakši. S druge strane, hibridni pogon donio je konstantna ubrzanja bez trzaja, ali i najniže težište u klasi. Recimo i kako vozač može birati između četiri modaliteta rada vozila, od najdosadnijeg Quiet s pretežno el. pogonom, do Track moda u kojem NSX postaje nezaustavljiv.
Početak prodaje tempiran je za polovicu iduće godine. Start se očekuje na oko 150.000 USD bez uračunatih opcija poput karbonskog poklopca motora i krova, ili pak premium hi-fi audio sustava.
        
        Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
        
     
        Ovo je .
            Homepage nacije.
        
        
        Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
    
    
        
        Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
    
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
                                Učitavanje komentara
                            
                        
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        