Dacia Bigster je postala Renault Boreal

U LATINSKOJ Americi i još pedesetak tržišta Renault će nuditi atraktivni SUV pod imenom Boreal.
Kao što je proljetos najavljeno, Boreal označava prekretnicu u Renaultovom "International Game Plan 2027". Kompanija ga vidi kao simbol svog "novog globalnog identiteta" i pomaka prema višoj klasi.
Vizualno atraktivniji
Renault Boreal već na prvi pogled djeluje drugačije zahvaljujući jedinstvenom prednjem dijelu s mrežastom maskom u boji karoserije. Tu su i segmentirana svjetla te istaknuti logotip Nouvel'R koji dodatno naglašavaju novu dizajnersku filozofiju.
Još zanimljiviji je straga gdje dobiva tanja svjetla, dinamičniji odbojnik i elegantno zaobljena stražnja vrata. Međuosovinski razmak je istih 2792 mm, dok je duljina skraćena za 14 mm na 4556 mm.
Aluminijske zaštitne ploče, krov u kontrastnoj crnoj boji, 19-inčni aluminijski naplatci, panoramski krov, metalni dekorativni elementi i zaštitne plastike oko blatobrana i pragova, sve su to detalji kojima Renault naglašava premium aspiracije svog modela.
Novi interijer
Kabina Boreala također je doživjela potpuni redizajn. Tu su nova instrumentna ploča, osvježeni otvori za ventilaciju te dva 10-inčna zaslona – jedan za digitalnu instrumentaciju, a drugi za infotainment sustav koji dolazi s integriranim Google aplikacijama.
Dodatni prestižni dizajnerski elementi uključuju laserski ugravirane ukrase, ambijentalno osvjetljenje u 48 boja te sjedala u plavoj ili sivoj boji s dekorativnim šavovima. Praktičnost nije zanemarena - prtljažni prostor nudi do čak 1.279 litara kada se stražnja sjedala preklope, odnosno 522 l u standardnom rasporedu sjedala.
Bogata oprema
Iako Renault još nije objavio cjelovit popis opreme, poznato je da će Boreal nuditi električno podesiva prednja sjedala, dvozonsku klimu, ali i bežični punjač za pametne telefone, rashladni pretinac i premium audio sustav Harman Kardon s 10 zvučnika.
Poseban naglasak stavljen je na sigurnost. Boreal će imati do 24 sustava za pomoć vozaču, među kojima su Active Driver Assist (kombinacija adaptivnog tempomata i zadržavanja trake), upozorenja na poprečni promet i mrtvi kut, pomoć pri parkiranju i sl.
Jedan motor, ali više verzija
Boreal će biti dostupan s 1,3-litrenim turbo benzinskim motorom (TCe) uparenim sa šeststupanjskim EDC automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT). Ovisno o tržištu, snaga motora iznosit će od 138 KS (i 240 Nm) u Turskoj, preko 156 KS (i 270 Nm) u Brazilu, odnosno 163 KS kad koristi i Flex Fuel prilagodbu z akorištenje bioetanolskog goriva.
Ubrzanje do 100 km/h u najjačoj verziji iznosi 9,3 sekunde. Renault je potvrdio kako će za neka tržišta nuditi i druge kombinacije motora i mjenjača.
Boreal će se proizvoditi u dvije tvornice. Curitiba (Brazil) e snabdijevati 17 zemalja Latinske Amerike, a Bursa (Turska) 54 druga tržišta, uključujući Istočnu Europu, Bliski istok i Mediteran.
Prva isporuka kreće krajem godine u Brazilu, a globalna dostupnost očekuje se tijekom 2026.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati