McCann Worldgroup najavio novi korporativni identitet

MCCANN WORLDGROUP, globalna kompanija za tržišno komuniciranje, osmislila je novi program korporativnog identiteta za svoje članice, koje pružaju cjelovitu marketinšku uslugu širom svijeta.

U sklopu najave ovog projekta, John J. Dooner, Jr., predsjednik kompanije McCann Worldgroup, izjavio je: “Prilikom utemeljenja kompanije McCann Worldgroup, cilj njezinih tvrtki kćeri bio je da pojedinačno postanu najbolje u svom području djelovanja. Iz tog razloga bilo je važno da svaka od njih ima zaseban identitet i logotip.  Taj je cilj uvelike ostvaren: svaka je od članica Worldgroup kompanije izrasla u vrhunsku globalnu organizaciju s portfeljom visoko specijaliziranih područja koje pokriva.”

McCann Worldgroup obuhvaća McCann Erickson Worldwide, najveću svjetsku oglašavačku agencijsku mrežu koja djeluje u 132 zemlje, s portfeljom specijaliziranih marketinških kompanija poput Universal McCann (medijsko planiranje/zakup medija); MRM Partners (direktni marketing/customer relationship management; on-line marketinške komunikacije); Momentum (event marketing/sponzorstva/unapređenje prodaje); i  Torre Lazur McCann (marketinška komunikacija u zdravstvu).  Uz to, ukupnu ponudu kompanije McCann Worldgroup u sklopu The Interpublic Group of Companies čini i FutureBrand s uslugama konzaltinga i dizajna te Weber Shandwick, specijaliziran za odnose s javnošću.

McCann Erickson u Hrvatskoj djeluje od 1990.

"McCann Erickson Croatia, kao dio najveće komunikacijske mreže u svijetu, pruža potpunu komunikacijsku uslugu velikom broju uglednih međunarodnih i domaćih klijenata. Naši su klijenti Coca-Cola, L’Oreal, Nestlé, MasterCard, GM Opel, Interbrew, Raiffeisen Bank, kao i ugledne hrvatske kompanije poput Zagrebačke pivovare, Gavrilovića, Naturprodukta... Agencija danas obuhvaća pet odjela i dvije tvrtke kćeri - Universal McCann, Momentum i MRM", kaže predsjednik Uprave McCann-Ericksona Croatia, Ivica Vidović. 

Novi korporativni identitet kompanije, što je važno, i dalje odražava integritet svih njezinih zasebnih dijelova. No on također i grafički povezuje naše kompanije i područja našeg djelovanja, kako bi se pokazalo da suradnja naših tvrtki doprinosi poslovnom rastu naših klijenata. Predsjednik Uprave McCann Ericksona Croatia g. Vidović ističe: «Mi razvijamo te discipline i promjena vizualnog identiteta pomaže nam u prezentiranju na marketinškom tržištu.»

Predstavljanje novog identiteta, kojeg je kreirao FutureBrand, jedno je od brojnih inicijativa koje uključuju pokretanje novog modela integracije razvijenog u suradnji s Harvardom i glavnim klijentima Worldgroup kompanije.   

U prilogu se nalazi prikaz novog sustava identiteta u usporedbi s prethodnim. Novi program nudi čisći grafički izgled, uz sljedeće promjene: ime McCann-Erickson WorldGroup promijenjeno je u McCann Worldgroup; povlaka koja odvaja McCann Erickson uklonjena je; Universal McCann odbacio je elipsu a Momentum znak vrtloga; znakovi kompanija Torre Lazur i MRM Partners ne sadrže više četverokutne elemente.  FutureBrand i Weber Shandwick koristiti će novi vizualni identitet u suradnji s drugim kompanijama Worldgroup mreže, ali imaju mogućnost zadržavanja originalnog logotipa u drugim slučajevima.

McCann Worldgroup provest će promjenu svih elemenata korporativnog identiteta tijekom sljedećih šest tjedana.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.