Foto: Čitateljica
JESTE li kad posumnjali da vas vaga u trgovačkom lancu vara? Upravo se to dogodilo jednoj čitateljici koja je odlučila provjeriti točnost vage u jednoj Lidlovoj trgovini u Zagrebu. Sve kupljene proizvode kod kuće je iznova izvagala i otkrila da je vaga baš na svakome pogriješila i tako je prevarila za 10-ak kuna. Vratila se nazad u trgovinu, uložila pritužbu te dobila povrat novca.
"U vezi Vašeg upita vezanog uz vage u Lidlovim trgovinama, trgovački lanac Lidl Hrvatska proveo je temeljita testiranja i kontrolu svih vaga u Lidlovim trgovinama. Utvrđeno je da je u trgovini na adresi Oreškovićeva 3c, Zagreb nađen kvar, koji je odmah i uklonjen, a sve vage su dodatno provjerene. Gospođa koja je našim zaposlenicima skrenula pažnju na ovaj kvar, dobila je povrat novca te smo joj se ispričali. I ovim se putem želimo ispričati gospođi koja je zbog ovog kvara doživjela neugodnost", odgovorili su iz Lidla na Indexov upit.