Real Grupa: Posao s HEP-om dobili smo preko natječaja

Foto: Ilustracija

REAL GRUPA reagirala je na članak objavljen na Indexu u subotu. Reagiranje prenosimo u cijelosti.

"Poštovani

U subotu je, 18. siječnja 2014., na internetskom portalu Index.hr objavljen članak pod naslovom „HEP bez natječaja zaposlio SDP-ovu omiljenu PR agenciju“ potpisan od novinara Petra Vidova, a u kojem se spominje Real grupa u kontekstu koji može dovesti u zabunu Vaše čitatelje s obzirom da su u tekstu navedene određene netočnosti i pogrešne interpretacije. Temeljem odredbe članka 40. Zakona o medijima, Real grupa iz Zagreba, Ljudevita Posavskog 31, zahtijeva da na Vašem portalu objavite slijedeći ispravak: Autor članka navodi kako je odlučeno da će marketinške kampanje za H EP odraditi agencije Rizol medi a i Real grupa, međutim da marketin ški savjetnici nisu odabrani na javnom natječaju, već da su Agencije s kojima HEP surađuje odabrane direktnom pogodbom.

Za tvrtku HEP, Real grupa d.o.o. odradila je isključivo usluge medijskog planiranja i zakupa za kampanju HEP - HEPI, k o j a  j e  t r a j a l a  u  per iod u  o d  2 2 . s t u d e n o g a  2 0 1 3 . d o 1 0 .  s ij e č n j a  2 0 1 4 . , a  p o s a o  j e  d o b i v e n  temeljem natječaja na koji je Agencija bila pozvana službenim pozivom, 20. rujna 2013. godine . Poziv na natječaj je sadržavao jasno razrađen medijski bu džet te detaljnu strukturu evaluac ije ponuda agencija kako bi bio u potpunosti transparentan.

Također, u pozivu stoji kako je isti prema preporuci Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje, dostavljen na 3+1 agenciju, o dnosno na ukupno 4 agencije . Propisani rok za dostavu ponud a bio je srijeda, 16. listopada 2013, a prezentacija Agencije u HEP - u je održana 21. listopada 2013. Rezultate evaluacije natječaja, sukladno unaprijed propisanom načinu bodovanja, kao i odluku o odabiru agencije za suradnju, Real grupa je primila u četvrtak, 31. l istopada 2013 .

Nepotpunom informacijom Vaši su čitatelji ostali uskraćeni za cjelovitu i točnu informaciju te Vas pozivamo da u skladu s člankom 41. stavkom 1. Zakona o medijima objavite ispravak objavljenog teksta u cijelosti. Dodatno, osvrnuli bismo se i na članak naslova „Kako poslovati za vrijeme SDP-a: Samo preko Bardićke i Milanovića“, objavljen na Vašem portalu, 21. siječnja 2014., a koji isto potpisuje novinar Petar Vidov. U spomenutom su članku također navedene nepotpune informacije s mogućim insinuacijama u kontekstu kojih se spominje Real grupa, a tiču se suradnje s produkcijskom kućom B produkcija.

Naime, priroda posla kojom se Real grupa bavi zahtijeva korištenje usluga vanjskih suradnika, među kojima su između ostalog i produkcijske kuće iz Hrvatske, ali i Europe. U protekle dvije godine, od ukupno 30-ak projekata, Real grupa je s B produkcijom surađivala na tri projekta, a do suradnje je došlo isključivo radi stručnosti spomenute produkcijske kuće, koja je u tom trenutku bila potrebna za uspješnu realizaciju projekata za pojedine klijente Real grupe.

U cilju dobre buduće suradnje, za sve daljnje potrebne informacije vezano za Real grupe, a neophodne za Vaš kvalitetniji i uspješniji rad, stojim Vam na raspolaganju.

S poštovanjem, Krešimir Renzo Prosoli, CEO"

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.