Opel Insignia OPC: Premijera u Barceloni

SPORTSKA verzija europskog automobila godine bit će otkrivena 7. svibnja na autosalonu u kada će Opel Insignia OPC zasjati na sajmu u Barceloni, deset godina nakon prvog OPC modela.

Opel Insigniju OPC pokreće 2.8 V6 Turbo motor osnažen na 239 kW/325 KS i 400 Nm. Povećanje snage je dobiveno modifikacijama na motoru, kao i ugradnjom novog ispušnog sustava čime je značajno smanjen povratni tlak ispušnih plinova. Razloga za brigu nema budući da se posebna pažnja posvetila i akustičnim značajkama V6 orkestra.

Isto vrijedi i u pogledu podvozja. OPC izvedba je dodatno snižena za 10 mm u odnosu na Sport verziju s pogonom na sva četiri kotača. Novost je i tzv. "HiPerStrut" sustav koji donosi direktniji odziv upravljača, smanjenje vibracija kod upravljanja (s obzirom na visoki okretni moment) i samim time pojačani osjećaj sigurnosti za vozača. 

Oprema uključuje i FlexRide sustav koji omogućuje vozačima da odaberu postavke podvozja, i to njih tri: Standard, Sport i OPC. Kad smo kod opreme recimo i kako standardno dolazi adaptivni 4x4 sustav pogona, Brembo čeljusti kočnica i perforirani diskovi promjera 355 mm na prednjoj osovini.

Insignia OPC dolazi sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, a ubrzava do 100 km/h za šest sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h. Dinamični i sportski oblikovani vanjski izgled ogleda se i u kabini. Jedinstvena Recaro sjedala, sportsko kolo upravljača i specifična ručica mjenjača nadovezali su se na sportski izraz mjernih instrumenata.

I na kraju recimo kako se OPC izvedba jasno distancira od ostatka game i pogledu estetike. Sprijeda se uočavaju dva velika vertikalna usisnika, a tu su i specifični stražnji branik s dvije integrirane ispušne cijevi, 19-colni naplatci (gume: 245/40) itd. Uostalom, dovoljno je pogledati fotografije.

Foto: Opel

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.