Karlovačko ima novo, ledeno dobro pivo

Foto: Press

Dobro je znana činjenica da Hrvati praktički cijelu godinu provode u iščekivanju godišnjeg doba koje donosi dulje dane, preplanuli ten i laganiju odjeću. Dolazak ljeta u svima nama budi veselje kao rijetko što drugo. Karlovačko zna da je tomu tako i upravo smo zato osmislili novo rješenje u tekućem obliku.

Karlovačko Ledeno novo je pivo iz Karlovačko obitelji proizvedeno najsuvremenijim metodama. Filtrirano je tik do točke smrzavanja što mu omogućuje da stekne savršenu pitkost i k tome zadrži puni okus piva uz manji postotak alkohola od 4%. Samu bocu krase atraktivan dizajn i etiketa s termo efektom, koja služi kao svojevrsni indikator idealne temperature konzumacije. Ledeno je savršeno za ljetne dane na plaži i večernja druženja među svojima.

Karlovačko Ledeno na tržištu se predstavlja kroz osvježavajujuću marketinšku kampanju i novi TV spot, čiju režiju potpisuje renomirani hrvatski redatelj Dalibor Matanić. On je, kao i ostatak ekipe, zaista uzbuđen što ima priliku prikazati kako se mi Hrvati hladimo u trenucima kad je svaka pomoć dobrodošla. Kroz humoristične trenutke iz ljetne svakodnevnice ljudi diljem države, u kampanji saznajemo da Ledeno služi kao univerzalno rješenje koje će potrošače poštedjeti svih onih neuspješnih pokušaja hlađenja.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.