Vaša narudžba je stigla! Netflix priprema nešto posebno za obožavatelje njihovih omiljenih emisija o hrani. Otvaraju prvi kulinarski eksperiment, restoran NETFLIX BITES vrhunskog gastronomskog iskustva u kojima će jela pripremati neki od njihovih najpoznatijih kuhara.
Jeste li ikada gledali Chef’s Table (najdugovječniju reality, non-fiction seriju na Netflixu)? Ili Is It Cake? ili Iron Chef: Quest for an Iron Legend i poželjeli ste zaroniti u svoj TV i kušati ukusna jela na ekranu? Sada, prvi put, moguće je kušati jela iz spomenutih emisija koje nudi ovaj privremeni pop-up restoran.
Restoran se otvara 30. lipnja u Los Angelesu, a NETFLIX BITES će u središtu pozornosti staviti hvaljene kuhare iz popularnih Netflixovih serija kao što je kuhar Curtis Stone (Iron Chef: Quest for an Iron Legend), koji će surađivati s drugim voljenim Netflixovim kuharima kao što su Dominique Crenn (Chef's Table, Iron Chef: Quest for an Iron Legend), Rodney Scott (Chef's Table: BBQ), Ming Tsai (Iron Chef: Quest for an Iron Legend), Ann Kim (Chef's Table: Pizza), Nadiya Hussain (Nadiya Bakes), Jacques Torres ( Nailed It!) i Andrew Zimmern (Iron Chef: Quest for an Iron Legend).
Let’s spice things up… send this to the other half of your relation-chip 🔥 Book a reservation now at netflixbites.com.Let’s spice things up… send this to the other half of your relation-chip 🔥 Book a reservation now at netflixbites.com.
Objavljuje Netflix Bites u Petak, 23. lipnja 2023.
Ove kulinarske legende udružit će se kako bi osmislile poseban degustacijski jelovnik koji sadrži ukusne zalogaje koji pokazuju njihove jedinstvene specijalitete i pružaju obožavateljima i ljubiteljima hrane jedinstveno restoransko iskustvo.
Povrh svega, obožavateljima omiljeni miksolozi iz Netflixovog Drink Mastersa - Frankie Solarik, Julie Reiner, LP O'Brien i Kate Gerwin - izradit će prilagođene koktele za ponudu pića.
"Pružiti svoju ljubav prema hrani ljudima diljem svijeta jedno je od najvećih uzbuđenja u mom životu, ali ovo iskustvo od zaslona do stola, da obožavateljima dam okus onoga što se događa na snimanju, jednostavno je sjajno. Okupljeni kuhari i miksolozi postali su TV ikone i silno sam uzbuđen što je moj tim u Curtis Stone Events uključen u pokretanje NETFLIX BITES,” rekao je kuhar Curtis Stone s Michelinovom zvjezdicom.
Od TV epizode do naručivanja s jelovnika, s NETFLIX BITES se stvara osobno iskustvo u kojem fanovi mogu uroniti u njihove omiljene emisije o hrani.
NETFLIX BITES nije prvi projekt širenja poslovanja u prodaju iskustva uživo ovog streaming servisa. Između ostalih The Queen's Ball: A Bridgerton Experience, Stranger Things: The Experience, Money Heist: The Experience oživljavaju ove svjetove kroz uranjanje aktivacije, maloprodajne trgovine i, sada, restorane.
Ako ste preko ljeta planirali skočiti do Kalifornije, NETFLIX BITES će se otvoriti u Short Stories Hotelu 30. lipnja na ograničeno vrijeme u Los Angelesu, na adresi 115 S. Fairfax Ave. Restoran će biti otvoren od 17 do 22 sata sedam dana u tjednu. Subotom i nedjeljom nudit će meni za užinu od 10 do 14 sati. Rezervacije su dostupne na službenim web stranicama Netflixa.
Termin IRL je skraćenica za pojam in real life - ili "u realnom svijetu ili životu". Kroz te kanale IRL-a teče fandom - gorivo koje potiče angažman i omogućuje povišene marže. Disneyland je prvo takvo pravo konzumersko iskustvo.
U novije doba Mickey Mouse pokrenuo je izvorni Disneyjev fandom stroj koji je od tada dorađen i poboljšan kroz strateške akvizicije Marvela, Lucas Filmsa i Foxa. Tijekom stogodišnje povijesti Disneyja, izbrusio je umjetnost unovčavanja ovih fandoma kroz impresivna iskustva u tematskim parkovima i opsežni razvoj trgovina i licenciranja proizvoda kako bi stvorio konstantno rastući tok prihoda.
Od osnivanja pa do danas Disney parkovi i proizvodi su jedini segment kompanije koji je konstantno donosio profit.
Iako je ovo prvi pop-up restoran za streamere, Netflix ima dugogodišnje iskustvo u održavanju IRL-a za obožavatelje svojih originala. Oni pružaju pretplatničku uslugu videa na zahtjev (SVOD) s mogućnostima istraživanja širenja angažmana izvan digitalne platforme.
Pod pritiskom investitora da povećaju profitabilnost svog trenutnog poslovnog modela, uvedene su usluge Paid Sharing i AVOD opcije s reklamama, kako bi povećale dostupnosti pretplate za povećanje profita.
IRL aktivacije su poligon za testiranje onoga što bi moglo doći sljedeće. Pogotovo jer se rast broja pretplata usporava i oglašivačkom AVOD modelu treba vremena da pruži značajan doprinos konsolidiranim prihodima; ovaj restoran je zapravo treći način monetizacije i zarade.