Margot Robbie otkrila koja joj je scena u karijeri bila najpotresnija

Foto: EPA

Margot Robbie značajno je na sebe skrenula pozornost 2013. godine ulogom u filmu Vuk s Wall Streeta, ali njezin put do uspjeha bio je dug i ispunjen trudom iza kulisa. Danas, kao glumica i producentica, stoji iza niza zapaženih projekata, uključujući Babilon, Bilo jednom... u Hollywoodu i Barbie. Kroz vlastitu producentsku kuću LuckyChap, Robbie se posvetila pričama koje ističu žensku perspektivu u industriji, no istodobno je svjesna koliko te priče mogu biti kompleksne i osjetljive.

Nakon pokreta #MeToo, mnogi su se studiji požurili ispričati "ženske priče", no često bez dublje analize ili odgovornosti prema temi. Filmovi poput Djevojke koja obećava (Promising Young Woman) i Blonde naišli su na kritike zbog načina na koji su pristupili temama traume i ženskog iskustva.

Neki filmovi, poput One su bombe (Bombshell), pokušali su donijeti stvarne priče - u ovom slučaju seksualno uznemiravanje na Fox Newsu - ali nisu uvijek uspješno prenijeli emocionalnu i društvenu složenost teme.

"John Lithgow i ja bili smo podjednako uznemireni tom scenom"

Ipak, Margot Robbie je u filmu One su bombe ostavila snažan dojam glumeći novinarku, žrtvu manipulacije i zlostavljanja Rogera Ailesa, kojeg je utjelovio John Lithgow. U jednoj posebno uznemirujućoj sceni njezin je lik prisiljen podignuti suknju pred Ailesom, a ta je scena ostavila snažan emocionalni trag, kako na gledatelje tako i na glumce.

"John Lithgow i ja bili smo podjednako uznemireni tom scenom. Bila je, naravno, vrlo sigurna atmosfera na setu. Zahvalna sam što sam tu scenu mogla odigrati baš s Johnom", izjavila je Robbie, prenosi Far Out Magazine.

Iako su profesionalni uvjeti bili pažljivo postavljeni, emocionalni utjecaj nije bilo moguće izbjeći. "Jay Roach (redatelj) bio je s nama u svakoj sekundi, i cijela ekipa bila je izvanredna, ali sadržaj te scene je izuzetno uznemirujući", rekla je Robbie. I sama je priznala da, iako zna da glumi, tijelo ponekad ne zna razliku između stvarnog i glumljenog, zbog čega negativne emocije i traume likova mogu ostati prisutne i izvan seta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.