U Americi je jedina "kompaktna" limuzina s V8 motorom, a u Europi za njega ne znamo već godinama. U pitanju je IS, najmanja Lexusova limuzina koja je upravo dobila posljednju limitiranu verziju.
To je IS500 Ultimate Edition i, iako nije poznat kao primjerice BMW M3, vrijedi svakog centa, američkog i eura. A razlog ne leži samo u odličnim performansama, izradi i tehnologiji koju Toyotina luksuzna marka isporučuje. Ovdje prije svega treba pohvaliti ono ispod prednjeg poklopca.
To je 5.0 V8 atmosferac koji isporučuje preko 479 KS i 535 Nm, baš kao što to čini od 2021. godine kad je lansiran. Specijalna izvedba lansirana je povodom proslave 25. rođendana IS-a u Americi, a označit će je serija od svega 500 primjeraka. I da, stražnji pogon jedina je opcija.
Sudeći po iskustvu, kako su prošle zadnje verzije V8 krstarica poput Chryslera 300C ili desetak godina ranije Fordove Crown Victorije, model bi mogao biti razgrabljen u rekordnom roku.
U odnosu na „standardni" IS 500 F Sport Performance, ova izvedba dobiva 19-inčne BBS naplatke, crveno obojene Brembo čeljusti te potpuno novu svjetlosivu metalik nijansu pod imenom Wind. U crno-crvenoj kabini također su novi detalji, zajedno s novom ulaznom animacijom multimedije.
Aktualni IS je lansiran 2013. godine, a od tada je prošao dva facelifta. Ova izvedba dolazi na jesen i označit će skori kraj. Ako se pitate koliko Amerikanci plaćaju ovakav automobil, dobar orijentir je podatak kako IS 500 F Sport Performance kreće od 60.345 USD.