Volkswagen i Škoda više nisu najprodavaniji, Hrvatska ima novog bestselera

Tekst: M.N.

ŠKODA Octavia u konkurenciji modela i Volkswagen kao marka su hrvatski broj 1 već mjesecima. Ne i u lipnju.

Nakon što je hrvatsko tržište doslovno pokleknulo u travnju zbog posljedica pandemije, blagi oporavak dogodio se tek u lipnju. Prema rezultatu Promocije plus, mjesečna prodaja je stigla na razinu od 4150 prodanih primjeraka, što je ujedno i najbolji mjesec ove godine.

Renault je najprodavaniji

A u takvom ozračju najbolje se snašao Renault. Kao u vremena kad je prvi krenuo s otkupom starih vozila, Renault je opet najprodavanija marka u Hrvatskoj, i to sa 668 prodanih primjeraka. Odličan lipanjski rezultat učvrstio ga je na trećem mjestu ljestvice najprodavanijih na godišnjoj razini, a nastavi li ovako, mogao bi i više.

Na drugom mjestu u lipnju je Volkswagen s 575 prodanih primjeraka, a dalje slijede Škoda s 470 te odlična Dacia s 350 primjeraka. Top 5 zaključuje Kia s 256 prodanih automobila.

Hrvati su u lipnju navalili i na premium marke. BMW je prodao 101, Audi 130, a Mercedes je, poput primjerice Peugeota, prodao čak 164 automobila. Prodano je i 17 Porschea, 5 Jaguara, 2 Lexusa i jedan Bentley.

Najprodavaniji modeli

Gledano po modelima, status najpopularnijeg modela preuzeo je Clio. Prodano ih je čak 411, što je dvostruko više od drugoplasiranog VW Pola sa 199 primjeraka. Treći je Dacia Duster (182 p. p), četvrti Renault Captur (178 p. p), a tek peta Škoda Octavia (161 p. p). Zanimljivo, u top 20 je ušao i jedan model premium marke, Mercedes B klase, s 55 prodanih primjeraka.

Pratimo li cijelu godinu, Octavia je i dalje broj 1, i to s 1089 prodanih primjeraka. Na drugom mjestu je Clio sa 738 primjeraka, a treća Dacia Sandero. Dalje slijede izjednačeni Kia Stonic i VW Golf, ali uz primjetan rast popularnosti korejskog crossovera.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.