Stižu novi modeli: Ford se vraća u Europu

Foto: Ford

IZ Forda su potvrdili kako rade na razvoju novih modela za europsko tržište. 

Iako bi netko gledajući na popis proizvoda mogao ostati zatečen ponudom, Fordov aktualni status u Europi s emože opisati kao "na čekanju“. Da, u ponudi su Capri, Mustang, Puma, i Explorer, ali sve su to ili povišeni modeli ili modeli nastali rebrandiranjem. 

Istovremeno, svi veliki tržišni igrači su nestali. Nakon Mondea i Fieste u Fordu su odlučili već ove jeseni ugasiti proizvodnju svog najpopularnijeg modela – Focusa. Galaxy i S-max nećemo ni spominjati. Sve je mirisalo na povlačenje sa Starog kontinenta gdje se tržišni udio drastično suzio. Primjera radi, u prvoj polovici ove godine Ford je na (gotovo) domaćem njemačkom tržištu ostvario tržišni udio od svega 3.8 posto, dvostruko manj enego prije desetak godina. 

Prijelomni trenutak

Taj trenutak se već dogodio jer je Ford već donio presudnu odluku. Kako doznaje Automobilwoche, Ford sada planira razvoj novih modela za europsko tržište.

Ford planira nastaviti svoje prisustvo na europskom tržištu osobnih automobila i ubuduće se ponovno približiti nekadašnjim uspjesima s novim modelima. Tu je namjeru je u video obraćanju Fordovim trgovcima, iznio Christoph Herr, trenutačni glavni direktor za Njemačku, Austriju i Švicarsku (DACH regija).

Jedan trgovac izjavio je za Automobilwoche da je Herr predstavio plan glavnog direktora koncerna Jima Farleya, prema kojem će se ponovno razvijati novi modeli osobnih automobila za Europu. Dosadašnja strategija, koja se temeljila na samo dva električna modela, time se preispituje.

Glasnogovornica tvrtke u Kölnu nije željela komentirati ove planove: "Trenutno o tome ne dajemo izjave", kazala je za Automobilwoche. I drugi trgovci potvrdili su promjenu smjera. Jedna predstavnica marke rekla je: "Baš nam je laknulo što su novi modeli u planu."

Još nema detalja o novim modelima

Uprava u Detroitu zasad nije navela pojedinosti o broju ili orijentaciji novih modela.
Odluka je iznenadila mnoge u industriji, s obzirom na to da je Ford posljednjih godina ukinuo brojne modele s klasičnim motorima. Focus, koji se proizvodi u Saarlouisiju, bit će, kako je već spomenuto, ukinut na jesen ove godine. Time će na strani osobnih vozila ostati samo modeli Puma, Kuga, Capri, Explorer, Mustang i Mustang Mach-E.

Još jedan trgovac izjavio je za Automobilwoche: "To je veliko olakšanje. Trebaju nam novi modeli – ne samo električni automobili." Ova najava potaknula je novi val optimizma među mnogim trgovcima i zaposlenicima.

Ford u Njemačkoj 

Tvrtka Ford-Werke GmbH osnovana je 1925. godine kao njemačka podružnica Ford Motor Company. Godine 1930. započela je izgradnja vlastite tvornice u Köln-Niehlu, koja je puštena u rad 1931. Proizvodnja vozila započela je s modelom A.

U desetljećima koja su uslijedila, Ford Njemačka razvio se u važnog proizvođača na europskom automobilskom tržištu. U 1970-ima tržišni udio u Saveznoj Republici Njemačkoj dosezao je i više od 15 posto. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.