Saab se vraća i proizvodit će se u Švedskoj?

Screenshot: YouTube

ZVUČI predobro da bi bilo istinito.

Svatko tko je imao čast voziti i posjedovati Saabov automobil znat će kako nitko nije ništa slično mogao nuditi. Uvijek svoji, ovi Šveđani su uvijek znali i iznenaditi. Nije bitno što je bilo osnova, Fiat Croma ili Opel Vectra, Saab je na kraju bio Saab. A to ih je, kao što je poznato, na koncu koštalo glave. 

Od gašenja kompanije bilo je niz priča o povratku, a ako premotamo nekoliko godina unaprijed, dolazimo do Emily GT, automobila pod kojim je duhovni nasljednik Saaba, tvrtka NEVS (National Electric Vehicle Sweden), trebao procvjetati. 

Napravljeno je nekoliko primjeraka, a oni koji su ga isprobali ostali su više no ugodno iznenađeni. Sukladno najavama iz ljeta o povratku Saaba sada su se pojavile neke nove informacije. U travnju je prikazan prototip modela Emily GT, a potkraj srpnja kineski vlasnik je stavio tvrtku u tzv. hibernaciju. 

>> Ovako je trebao izgledati prvi električni Saab

Sada je prvi čovjek tvrtke EV Electra Jihad Mohammad objavio kako je otkupio projekt, i to na eCarWxpo održanom u Göteborgu. Akvizicija uključuje i autonomno vozilo PONS koje je NEVS ranije razvio. 

"Opet ćemo imati automobile koji će dolaziti iz Trollhättana", rekao je Mohammad. "Ovu smo akviziciju napravili potpuno svjesni da ćemo je morati poduprijeti od razvoja do masovne proizvodnje. Čvrsto vjerujem u vlastitu proizvodnju i da Trollhättan ima osoblje koje može ostvariti naše vizije. Kupnja projekata Pons i Emily označava ključnu prekretnicu u našoj potrazi za inovacijama i održivošću. Oduševljeni smo što smo krenuli na ovo putovanje."

Podsjetimo, Emily GT je zamišljen kao najozbiljniji rival električnim krstaricama kalibra Tesle Model S. Predviđena je ugradnja baterija kapaciteta 105, odnosno čak 140 kWh. Model pokreću četiri elektromotora sinergijskog učinka od gotovo 500 KS. 

Financijski detalji o ovoj transakciji nisu poznati, kao ni točan rok kad bi Emily GT trebao stići na tržište. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.