Opel u duhu Thompsona idući vikend. Pogledajte billboarde o kojima će se pričati

Foto: Opel Hrvatska

UOČI koncerta Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom hipodromu, kreativni odjel Opela izbacio je rješenja poigravši se stihovima iz pjesama istoimenog pjevača i novim modelima iz svoje ponude.

Sitno brojimo do najvećeg koncerta u povijesti. Idući vikend, 5. srpnja, dobar dio Hrvata pjevat će uz Thompsona, ali i gledati jednu od najoriginalnijih reklamnih kampanja iza koje stoji marketinški odjel Opela. Novi Zagreb, odnosno posebno onaj dio uz hipodrom, bit će obilježen reklamnim panoima koji su u duhu događaja, ali i ističu bogatu ponudu Opelovih modela.

"Dobar tajming"

Ako ne znaš što bi bir’o dovoljno je blizu da aludira na stih poznate Thompsonove pjesme, privuče pažnju prolaznika i usput sve dobro zabavi!

Vjerujemo kako će ovaj Opelov potez dobiti brojne simpatije. Uostalom dojma smo da ljudi vole reklame koje odstupaju od klasičnih formi. Baš zato je ova već sad pogodak.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.