Nove informacije o Alfi Milano

NEDAVNO smo vam predstavili prve fotografije konačnog izgleda novog Alfinog kompakta, a sada stižu i prvi konkretni podaci o ovom automobilu.

Počnimo s premijerom. Naime, iako jedni izvori kazuju kako će premijera ovog automobila biti održana na frankfurtskom auto salonu ove jeseni, neki ju pak smještaju u Ženevu, odnosno u proljeće sljedeće godine, nakon čega bi ubrzo trebao uslijediti i početak prodaje.

Milano će se temeljiti na skraćenoj verziji platforme koju će koristiti i nasljednica modela 157, Giulia. Duljina će iznositi oko 4.350 mm, visina oko 1.430, a širina oko 1.800 mm. Dakle, Milano će biti nešto širi, ali ujedno kraći i niži od Fiata Bravo. No, dulji međuosovinski razmak će omogućiti jednaku ili malo veću ponudu prostora u putničkoj kabini. Od opreme najzanimljivijom se čini najava ugradnje sustava satelitske navigacije s 3D prikazom.

Interijer, odnosno prednju armaturu će karakterizirati novi dizajn ponešto različite filozofije od dosadašnjih Alfinih rješenja. Naglasak je na jednostavnosti i ergonomiji što se posebno odnosi na središnji stup i otvore za ventilaciju. Što se vanjskog izgleda tiče, najveće iznenađenje predstavljaju stražnja svjetla za koja se očekivalo kako će biti okrugla po uzoru na 8C Competizione i MiTo. No, u Alfi su se odlučili za nešto umjerenije rješenje koje podsjeća na model 159. "Skrivena" kvaka na stražnjem paru vratiju će vizualno povećati kupeovski dojam automobila.

Motorizaciju će činiti 1,4-litreni MultiAir benzinci snage 135 i 165 KS te 1.8 T snage 235 i 265 KS. Dizelske boje će braniti 1.6 snage 120 KS i 2,0-litreni motori od 170 i 220 KS. U ponudi s navedenim motorima će biti 6-stupanjski ručni te automatski mjenjač. Također, vjerojatna je GTA izvedba koju bi pokretao 2.0 turbobenzinski motor snage oko 300 KS. Ova bi izvedba lako mogla biti jedina verzija Milana na kojemu će biti dostupan Q4 pogon na sva četiri kotača.

Milano će biti dostupan samo u izvedbi s petorim vratima, pa će MiTo predstavljati nasljednika 147-ice u coupe izvedbi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.