Nissanov jeftini električni sedan N7 osvaja Kinu i kreće na globalno tržište

N7 izgrađen je na platformi Dongfeng eπ 007 s dvije opcije baterije, a Nissan je osigurao više od 20.000 narudžbi u roku od šest tjedana nakon lansiranja u Kini. Cijene počinju od 16.800 dolara, a najskuplji model iznosi 25.100 dolara.

Nova generacija Leafa mogla bi biti iskra koja je Nissanu potrebna da ponovno privuče pažnju javnosti, no to nije jedini model koji radi u korist marke. Još jedan električni automobil tiho dobiva na popularnosti i mogao bi biti još neposredniji uspjeh.

Govorimo, naravno, o modelu N7 koji je nedavno lansiran u Kini. Proizveden kroz zajedničko ulaganje Dongfenga i Nissana, primio je više od 20.000 narudžbi u prvih šest tjedana nakon izlaska. Da, to nije ništa u usporedbi s 289.000 narudžbi za YU7 koje Xiaomi tvrdi da je prikupio u samo sat vremena, ali više od 20.000 je respektabilna brojka za Nissan i pokazuje da je barem nešto učinio dobro sa svojim novim električnim vozilom.

U objavi na društvenim mrežama, Nissan je potvrdio da nakon što su isporuke modela N7 u Kini započele 17. svibnja, sada slave predaju 10.000-te jedinice kupcu nakon 45 dana. Iako taj broj nije posebno značajan za novi električni automobil u Kini, dobro se uspoređuje s Mazdinim EZ-6.

Prema kineskim medijima, Nissan je navodno isporučio 3.034 primjerka modela N7 u svibnju, dok je Mazda u istom razdoblju prodala samo 1.821 jedinicu modela EZ-6.

Dijelom japanski, dijelom kineski, potpuno uspješan

Jedan od razloga zašto N7 stječe popularnost je njegov pristup, koji je usklađen s mnogim uspješnim kineskim električnim vozilima. Nudi sveobuhvatan paket, kombinirajući moderne značajke i svakodnevnu upotrebljivost po vrlo pristupačnoj cijeni. Ovisno o opremi, počinje od 119.900 juana (oko 16.800 dolara) i doseže 149.900 juana (oko 25.100 dolara), što ga čini privlačnom opcijom za kupce s ograničenim budžetom koji i dalje žele potpuno opremljeno električno vozilo.

N7 ima elegantan, suvremen vanjski izgled koji će vjerojatno privući širok raspon kupaca. Unutrašnjost je minimalistička, s velikim središnjim infozabavnim zaslonom, digitalnom instrumentnom pločom, dvostrukim bežičnim punjačima za pametne telefone i čistom, protočnom upravljačkom pločom. Upravljač s dva kraka, opremljen s dva prekidača, odražava dizajnerski jezik koji se može vidjeti u mnogim drugim električnim vozilima trenutno na kineskom tržištu.

Potaknut snažnim odazivom u Kini, Nissan sada planira dovesti N7 na globalna tržišta. Iako specifične zemlje nisu službeno potvrđene, očekuje se da će Japan i Australija biti među prvima. Postoji također velika mogućnost da će model biti predstavljen u Maleziji i odabranim europskim tržištima, ako ne i u cijeloj regiji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.