Toyota, dugo poznata kao proizvođač pouzdanih, ali dosadnih automobila, posljednjih je godina obnovila svoj ugled u segmentu sportskih vozila kroz niz Gazoo Racing modela. Ovaj trend će se nastaviti s novom generacijom benzinskih motora koji bi mogli isporučiti zadivljujuće snažne performanse.
Toyota je u siječnju predstavila koncept hatchbacka s motorom smještenim u sredini koji koristi 2,0-litreni četverocilindrični motor snage između 400 i 450 konjskih snaga. Međutim, prema nedavnim izvješćima, proizvođač cilja na još veću snagu. Njemački časopis Auto Motor und Sport izvijestio je da Toyotini inženjeri traže još više snage: "S većim turbopunjačem, lako je moguće postići više od 600 konjskih snaga", navodi se u izvješću.
Trocilindrični 1,6-litreni turbo motor u GR Corolli proizvodi 300 konjskih snaga zahvaljujući visokom stupnju nabijanja, pa nema sumnje da Toyota može postići još više uz odgovarajući turbopunjač. Proizvođač ima i niz potencijalnih primjena za ove motore, uključujući dugo najavljivani povratak modela Toyota Celica i budući redizajn modela GR86. Također bi u budućnosti mogla biti predstavljena i snažnija, nadograđena verzija GR Corolle, iako je motor još uvijek u fazi testiranja.
Auto Motor und Sport izvijestio je da Toyota testira motor u modelu GR Yaris M, a tvrtka je ranije viđena kako testira i u Lexus IS modelu. Jedan inženjer u izvješću sugerirao je da će četverocilindrični motor G20E biti vrlo pogodan za dodatno podešavanje, što znači da će biti zanimljivo vidjeti čega će biti sposoban kada stigne na tržište.