JB Weld traka za ispušni sustav: jeftino i učinkovito rješenje za hitne popravke

U našoj beskonačnoj misiji poboljšanja ovog mjesta slušajući povratne informacije čitatelja, uvodimo novi pristup s ovim člancima o proizvodima, odlučivši se fokusirati na stvari koje sami koristimo i kupili smo vlastitim skromnim prihodima. Uostalom, ako vam govorimo istinu o automobilima, trebali bismo vam reći i istinu o auto dodatnoj opremi.

Ovaj put doslovno završavamo popravak na starijem vozilu čiji je ispušni sustav izgledao sasvim dobro dok odjednom nije prestao biti takav. Kao što se često događa s automobilima određene starosti u mjestima poput Pojasa hrđe i sjeverno od 49. paralele, stari ekonomični automobil u našoj floti s 350.000 km na brojilu doživio je iznenadan i zaglušujuće glasan kvar. Čini se da je stara izreka kako hrđa nikad ne spava smrtonosno točna za velike dijelove ovog kontinenta. U ovom slučaju, rupa promjera oko pet centimetara pojavila se točno na prirubnici koja povezuje fleksibilnu cijev i katalizator. S obzirom na njezin položaj na maloj udaljenosti od motora i ispred ne samo prigušivača nego i rezonatora i katalizatora, zvučalo je poput automobila s derby utrka.

To može biti teško mjesto za popravak zbog svog položaja, ali srećom, rupa nije bila na katalizatoru, pa nije bilo potrebno petljati s tim paklenim uređajem. Ali kako najbolje popraviti rupu veličine dviju kovanica na zakrivljenom dijelu cijevi pored prirubnice? Stari trik rezanja limenki i osiguravanja s nekoliko spojnica neće djelovati u ovom slučaju, čak ni kao privremeni popravak, zbog oblika područja. Isto vrijedi i za bilo koje improvizirano ili terensko rješenje te vrste.

Tu dolazi rješenje u obliku traka za ispušni sustav. Iako zvuči poput sumnjivo korisnih proizvoda kao što su "čarobni proizvodi za poboljšanje rada motora" i drugih besmislica, ova stvar zapravo može dati pristojne rezultate. Postoje dvije općenite vrste traka: jedna je suha traka koja bi se trebala stvrdnuti zahvaljujući visokim temperaturama ispuha, dok je druga vlažna poput gipsa i može se stvrdnuti sama od sebe.

Nakon što smo isprobali prvu vrstu i gledali kako se raspada u konfete za manje od 24 sata, proizvod koji vidite na ovim digitalnim stranicama kupljen je na eBayu za oko 25 dolara. Sama traka, široka nekoliko centimetara i duga oko 180 cm, isporučena je u foliji ispunjenoj gipsanom smjesom. Miješanjem neotvorenog pakiranja nekoliko minuta, smjesa se upila u vlaknastu traku, nakon čega je bila spremna za nanošenje nakon uklanjanja labavih ostataka s područja popravka.

Rukovanje natopljenim komadom vlakna bilo je prljavo, kao što se moglo očekivati, pa je JB Weld ljubazno uključio par rukavica za jednokratnu upotrebu. Vjerojatno nije dobra ideja ni stavljati puno ove tvari na gole ruke. Natopljena traka bila je jednostavna za omatanje oko oštećenog područja, preklapajući se na mjestima kako bi se osigurao dobar pokrov i kreativno rukujući oko područja prirubnice. Traka od 180 cm bila je više nego dovoljna za ovaj popravak. Upute kažu da možete ili ostaviti motor da radi oko 20 minuta kako bi se stvrdnula putem topline ispuha ili je jednostavno ostaviti nekoliko sati. Mi smo učinili ovo drugo, zapravo pustivši je da se stvrdne preko noći. Mala količina srebrne trake uključena je za omotavanje oko popravka tijekom procesa stvrdnjavanja i treba je ukloniti nakon što se stvrdne.

Prošlo je točno dva tjedna od ovog popravka i sve se drži kako je obećano, pa smo spremni nazvati ovo pobjedom. Za 25 dolara i 25 minuta ležanja ispod automobila, to je odlično rješenje (za sada) u usporedbi s rezanjem zahrđale fleksibilne cijevi i zavarivanjem nove. Prethodni vlasnik automobila zamijenio je ostatak ispušnog sustava samo nekoliko mjeseci prije nego što smo kupili vozilo.

Kako je planirano, ova serija članaka nastavit će se fokusirati na stvari koje stvarno koristimo i kupili smo vlastitim novcem. Nadamo se da vam je ovaj bio koristan.

[Slike: eBay]

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.