Lamborghini, kako izgleda, radi na redizajniranoj verziji modela Urus Performante.
Prototip ima blago redizajnirani izgled i potpuno novi plug-in hibridni pogon.
Nedavno uhvaćen na testiranju na Nordschleifeu, osvježeni Urus Performante ima evolucijski prednji dio s prerađenim rešetkama i otvorima. Vidljivi su i preoblikovani otvori za zrak i novi potpis dnevnih svjetala.
Dodatne promjene su ograničene, ali dizajneri su crossoveru dali novi stražnji branik i difuzor. Središnje postavljeni spojler također izgleda znatno viši od onog na trenutnom modelu. Drugdje, ispušni sustav izgleda novo, iako je to teško sa sigurnošću utvrditi u ovoj fazi.
Kamuflaža skriva mnogo detalja, ali možemo očekivati ažurirana stražnja svjetla i prerađena vrata prtljažnika koja odražavaju ona na Urusu SE. Nadalje, postoji priključak za punjenje na suprotnoj strani od otvora za gorivo.
Dok trenutni model ima twin-turbo 4.0-litreni V8 motor koji proizvodi 657 KS (490 kW / 666 PS) i 850 Nm okretnog momenta, naljepnice otkrivaju da će nova verzija imati plug-in hibridni pogon. Vjerojatno će biti sličan onome koji se koristi u Urusu SE, koji sadrži twin-turbo 4.0-litreni V8, bateriju od 25,9 kWh i električni motor integriran u automatski mjenjač s osam brzina.
Ova konfiguracija daje crossoveru kombiniranu snagu od 789 KS (588 kW / 800 PS). Omogućuje modelu ubrzanje od 0-100 km/h za 3,4 sekunde, postizanje maksimalne brzine od 312 km/h i električni domet po EPA standardu od 56 km. Za usporedbu, trenutni Urus Performante ubrzava do 100 km/h za 3,3 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 306 km/h.
Iako bi pogonski sklop mogao biti nadograđen za ovu izvedbu, dodavanje plug-in hibridne tehnologije čini se u suprotnosti s naglaskom crossovera na malu težinu. Kada je predstavljen trenutni model, tvrtka se hvalila da ima "najveći broj dijelova od karbonskih vlakana u svom segmentu". Nastavili su napominjući da su ti dijelovi pomogli u smanjenju 47 kg težine i dali modelu najbolji omjer snage i težine u klasi.