Kratka G-klasa stiže uz mali 1,5-litreni benzinac. Električna varijanta upitna

Foto: Mercedes-Benz

MERCEDES-BENZ razmatra promjenu strategije za najavljenu manju verziju G-klase, koja bi umjesto električnog pogona mogla dobiti klasični motor s unutarnjim izgaranjem.

Da će kultna G-klasa dobiti manjeg brata već je poznato od lanjske IAA izložbe u Münchenu, gdje je Mercedes predstavio prvu skicu ovog modela. Glavni direktor Ola Källenius tada ga je na specifičan način opisao kao "sina" klasične, velike G-klase.

Razlog promjene strategije

Međutim, prema izvješću "Handelsblatts", zbog slabih prodajnih rezultata električne G-klase, proizvođač razmatra ugradnju klasičnog motora u manju verziju. Najizglednija opcija bila bi blagi hibrid temeljen na novom 1,5-litrenom četverocilindričnom benzincu.

Očekuje se da će "mali G" biti dužine između 4,30 i 4,50 metara, što ga čini praktičnijim za gradsku vožnju od standardne G-klase koja je duga 4,82 metra. Vjerojatno će zadržati pogon na sve kotače za terenske sposobnosti, a u unutrašnjosti će dobiti velike zaslone s najnovijom MB.OS softverskim opcijama. 

Čekamo rujan i službeni početak IAA u Munchenu, vjerujemo da će Mercedes-Benz uz G-klasu pripremiti još zanimljivih noviteta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.