Odjel za sportske automobile korejskog proizvođača nije ograničen samo na električna vozila, iako u Europi nudi liniju vozila s nultom emisijom.
Potpredsjednik Hyundai N divizije izjavio je da marka nije ograničena samo na baterijska električna vozila.
Sportski pododjel mogao bi dobiti pristup nadolazećim hibridnim i EREV pogonskim sklopovima iz Hyundaija.
Kijina GT linija prelazi isključivo na električne modele, dok Genesis Magma ostaje otvorena za korištenje EREV postavki.
Hyundaijev sportski odjel brzo se razvija, a Europa je pred velikom promjenom. Električne ambicije N divizije ubrzavaju s rastućom linijom isključivo električnih modela, počevši od Ioniq 5 N koji će uskoro dobiti društvo u obliku Ioniq 6 N. To ne znači da motori s unutarnjim izgaranjem odlaze u povijest, jer Hyundaijev sportski pododjel još nije spreman zatvoriti vrata drugim pogonskim opcijama.
Dok Elantra N nastavlja zastupati motore s unutarnjim izgaranjem u Sjevernoj Americi, Europa je krenula strožim putem. Propisi o emisijama već su istisnuli sportske modele i20 N i i30 N s tržišta, što je potaknulo nagađanja da će Hyundai N postati potpuno električni, slično kao što Kia čini sa svojim sportskim automobilima s oznakom GT.
U razgovoru za Autocar, Joon Park, potpredsjednik Hyundai N i voditelj globalnog tima za marketinšku strategiju, odbacio je pretpostavku da N postaje isključivo električni. "Problem koji imamo je percepcija medija i naših obožavatelja da se Hyundai N fokusira samo na svijet električnih vozila, što nije istina," rekao je Park. "Iako ćemo predstaviti Ioniq 6 N na Goodwood Festivalu brzine, ne ograničavamo se samo na električna vozila."
Park je dodao da je odjel otvoren za istraživanje širokog spektra ideja: "Idemo naprijed s električnim vozilima, naravno, kao i sa svim drugim prijedlozima koje bismo mogli ostvariti. Jer za N, mašta i hrabrost su riječi kojih se trebamo sjetiti."
Šef sportske divizije, koji je i sam izjavio da je obožavatelj sportskih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem, nije ulazio u detalje o vrstama pogona koje bi budući Hyundai N modeli mogli koristiti. Ipak, razumno je pretpostaviti da bi se marka mogla uskladiti sa strategijom više smjerova razvoja svoje matične tvrtke.
Hyundai Grupa već je potvrdila da razvija različite modele s hibridnim i EREV (električno vozilo s produljenim dometom) sustavima. Oni bi trebali nadopunjavati rastuću liniju baterijskih električnih vozila, istovremeno smanjujući ovisnost o infrastrukturi za punjenje.
Neće sve te platforme odgovarati sportskom fokusu Hyundai N-a, ali smjer je jasan. Sličan pristup priprema se i u Genesisu, gdje će novoosnovani pododjel Magma vjerojatno kombinirati performanse s različitim pogonskim tehnologijama.
Hyundai i30 N, koji je lansiran 2017., započeo je putovanje pododjela pravim sportskim kompaktnim automobilom koji je postavio ton za buduće N modele. Od tada je sportski tretman primijenjen na i20, Konu, Veloster, Elantru, a odnedavno i na Ioniq 5.
Sada se Ioniq 6 N priprema za svoj debi na Goodwood Festivalu brzine, gdje će služiti kao izlog onoga kako će izgledati i kakav će osjećaj pružati sljedeći potpuno električni N automobil.
Još jedan model koji bi se mogao pridružiti liniji u narednim godinama je proizvodna verzija koncepta Vision N 74, koji bi se pozicionirao kao ekskluzivni vodeći model. Koncept je imao hibridnu vodikovo-električnu postavu koja isporučuje 670 KS (500 kW / 680 KS), iako još nije jasno bi li sličan pogon ušao u cestovnu verziju.