Huawei: Nadmašit ćemo Rolls Royce i Maybach

Ilustracija: Shutterstock

Yu Chengdong, direktor Huaweijevog odjela Smart Car Solutions, rekao je da će partnerstvo ove kompanije s JAC-om, odnosno njihov zajednički električni automobil, nadmašiti Maybach i Rolls-Royce kada je riječ o luksuzu i udobnosti.

Huaweijev četvrti zajednički projekt s JAC-om još nema službeno ime, ali Yu ističe da će to biti vrhunski automobil.

"Da, ime još nije poznato, no to će biti vrhunski automobil. Naši ciljevi nadmašuju nivo Maybacha i Rolls-Royceovog Phantoma. Bit će luksuzniji i udobniji od ovih automobila", izjavio je Yu Chengdong.

Ultra luksuzni sedan

Projekt koji podrazumijeva kineski električni automobil s cijenom od oko 140.000 dolara, a koji će parirati gigantima poput Rolls Royce Phantoma i Mercedes-Maybach S Klase, zvuči prilično ambiciozno, no upravo je to cilj koji je Yu postavio. Namjera je poremetiti tržište ultra luksuznih automobila.

Prvi model će biti prostrani sedan s potpuno električnim pogonom. Ovaj ultra luksuzni automobil bi trebao debitirati u četvrtom kvartalu ove godine te se pozicionirati kao izravni konkurent flagship modelima među kojima su BMW i7 i Mercedes-Benz EQS.

Novi automobilski brend, koji stvaraju Huawei i JAC, predstavljat će "četvrto područje" HIMA projekta.

Ova ultra luksuzna ponuda će biti iznad postojećih Huaweijevih partnerstava kao što su vrhunski Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) iz srednjeg ranga, te AITO (Seres) fokusiran na SUV-ove. Sva četiri brenda namijenjena su mladim ljudima naglašavajući u svom marketingu karakteristike visoke tehnologije te praktičnost.

Yu: Naizmjenično vozim Luxeed i Aito

Tijekom intervjua za kinesku medijsku kuću QQ, Yu Chengdong je otkrio da naizmjenično vozi Luxeed S7 sedan i Aito M9 SUV. Pohvalio je oba vozila i rekao da su zaista sjajna, a izdvojio je njihovu LiDAR tehnologiju i sigurnosne funkcije za koje tvrdi da su "zaista ispred cijele industrije". Također, izrazio je ponos zbog impresivnog dometa modela koje podržava Huawei, a koji se kreće od 705 do 855 kilometara. Ove brojke nadmašuju rezultate konkurenata.

Yu je odgovorio i na pitanje koje se odnosi na primjenu principa iz industrije mobitela, koji bi se mogli adaptirati u automobilski sektor. Kazao je da ti principi obuhvaćaju korisničko iskustvo, zadovoljstvo korisnika, kvalitetu proizvoda i korisničku uslugu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.