FOTO Volkswagen je predstavio ID.7, Passat novog doba

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGEN je konačno predstavio novi ID.7 kojim stremi napasti segment u kojem stoluje Tesla i njegov Model 3.

Koliko je ovaj model bitan za Volkswagen jasno ukazuje činjenica da je model paralelno predstavljen na trima bitnim tržištima, europskom, kineskom i američkom. Model je to na koji se čeka dugo vremena, pa čak i godinama, još od koncepata ID. Vizzion i ID. Aero.

"S ID.7 poduzimamo sljedeći korak u našoj električnoj ofenzivi. Limuzina nudi visoku razinu udobnosti i velike dosege. Već do 2026. imat ćemo najširu električnu ponudu od svih proizvođača u Europi – od početnog modela za manje od 25.000 eura do ID.7 kao novog vrhunskog modela unutar ID obitelj. Naš cilj je postići udio električnih automobila od 80 posto u Europi do 2030. Od 2033. Volkswagen će u Europi proizvoditi samo električna vozila”, poručio je Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagena.  

Radi se o automobilu iz porodice tzv. fastbacka, odnosno limuzine s pet vrata, što je ujedno najpovoljnija forma po pitanju aerodinamike.

Automobil ima naglašeno položenu siluetu s jednako istaknutim prednjim dnevnim LED svjetlima sada već tradicionalno povezanim osvijetljenom horizontalnom lajsnom. Novost je strujno oblikovani prednji odbojnik, a u konačnici govorimo o koeficijentu otpora zraka od 0.23 što je uz bok prije spomenutom rivalu iz Tesle – Modelu 3.

Najefektniji dio automobila su bočni nosači u sjajno crnom finišu, a koji se tako uklapaju u površinu bočnih staklenih površina. Spomenimo i stakleni panoramski krov koji se zatamnjuje pritiskom na tipku, ali nije dio standardne opreme. Konačno, tu je možda najmanje upečatljiv stražnji kraj s razvučenim svjetlima i logotipom marke u sredini.

ID.7 je postavljen na MEB arhitekturu, a nudit će se u dvije verzije po pitanju kapaciteta baterija. Slabija Pro izvedba ima baterije neto kapaciteta 77 kWh, a uz mogućnost punjenja snagom do 170 kW nudi doseg do 615 km po WLTP-u. Dalje slijedi Pro S izvedba s baterijama od 86 kWh, snagom punjenja od 200 kW i dosegom od čak 700 km.

O pogonima se ne zna puno. Zasad znamo da se radi o novim APP550 jedinicama. Straga postavljeni elektromotor daje 286 KS i 550 Nm. S druge strane, u Volkswagenu otkrivaju kako je tehnološka potpora itekako izdašna. Unaprijeđeni Travel Assist sustav poluautonomne vožnje dolazi u kombinaciji adaptivnog tempomata i sustava držanja trake, a radi u sinergiji s navigacijom i kamerama i može autonomno mijenjati vozne trake.

Tu je i Park Assist Pro s Memory funkcijom koja 'pamti' do 50 metara manevra. Stoga, kad vozač stigne na otprije pohranjeno parkirno mjesto, automobil će moći samostalno parkirati. Vozač može izaći iz automobila i putem mobilnog telefona dovršiti manevar parkiranja.

ID.7 je prvi Volkswagen s novim 15-inčnim zaslonom infotainmenta, kao i model koji će nuditi head-up zaslon s AR tehnologijom.

Volkswagen ID.7 na europske ceste stiže ove jeseni. Cijene i specifikacije još uvijek nisu poznate, ali je sasvim sigurno kako se radi o najozbiljnijem konkurentu najpopularnijih električnih automobila na tržištu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.