FOTO Nova honda CR-V: Veća, opremljenija i skuplja

Foto: Honda

ŠESTA generacija popularnog Hondinog SUV-a nastupa isključivo s hibridnim pogonima. 

I vizualno oslonjen na američku izvedbu predstavljenu prošle godine, novi CR-V u Europu dovodi i prvi plug-in hibridni pogon iz Honde. Tako će se uz obični hibrid (e:HEV) nuditi i izvedba (e:PHEV) sa strujnim priključkom na prednjem blatobranu. Potonja nudi 82 km dosega uz minimalno vrijeme punjenja od 2.5 sati. 

U oba pogona glavnu riječ ima 2.0 benzinac, sada s dodatno optimiziranim radom i asistencijom dva elektromotora. Punjivi hibrid uz veću bateriju donosi i AWD pogon, dok ćemo se za konačne performanse morati još malo strpjeti. 

Pogled u kabinu otkriva daljnje podizanje kvalitete materijala i same izrade, a iz Honde poručuju kako nude premium osjećaj. Tako i treba, posebno ako se u sve ukalkulira cijena, koja već neko vrijeme kod Honde vuče na premium. Na ponudu prostora se neće nitko žaliti, prije svega jer je CR-V od još uvijek aktualnog modela osjetno veći. Samo ćemo reći da je kapacitet prtljažnika povećan za 18 posto. Isto vrijedi i u pogledu komfora, sada s još bogatijom opremom i dodacima poput regulacije naslona stražnjeg sjedala.

CR-V u dužinu mjeri 4703 mm, širok je 1866 i visok 1692 mm, dok razmak između osovina iznosi okruglih 2700 mm. Prtljažnik je kapaciteta 586 litara, a plug-in hibrid ima dodatni spremnik od 72 litre. 

Dolazak modela očekuje se krajem godine. Nema sumnje, CR-V postaje opasan suparnik najprodavanijem modelu na svijetu Toyoti RAV4, ali i europskim vladarima poput Škode Kodiaq i VW Tiguana. U Hrvatskoj je ovaj model oduvijek imao poseban status, točnije od 1996. godine kad je uspješno plasiran kao jedan od prvih SUV-ova. Hoće li tako ostati, presuditi bi mogla upravo cijena jer u sve ostalo ne treba sumnjati. Prve procjene govore da će start biti na 40.000 eura. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.