NAKON što je prošle godine ponudio DB12 nevjerojatnog izgleda i još nevjerojatnijih performansi, Aston Martin je isti recept primijenio i na manjem Vantageu.
Osim osjetno atraktivnijeg izgleda, Vantage dobiva značajan skok u performansama motora. Temeljitim preinakama 4.0 V8 s dvije turbine sada bilježi plus od 155 KS i 115 Nm, odnosno u maksimumu daje 665 KS i 800 Nm. Dovoljno da iz Astona poruče kako u 74-godišnjoj povijesti nijedan model nije bio ovoliko fokusiran na vozača.
Iz Astona skreću pozornost kako je ovo najbrži Vantage u povijesti. Sa spomenutih 665 KS na stražnjoj osovini ubrza do 325 km/h uz sprint do 100 km/h za 3.5 sekundi.
Pritom su se Astonovi inženjeri vraški pomučili kako bi izvukli ovoliko iz klasičnog toplinskog motora. Mijenjali su kompresiju, elektroniku, ugradili veće turbine te temeljito oplemenili hlađenje motora. Čak je i prednja maska porasla 56 posto kako bi usisala više zraka. ZF-ov mjenjač sa osam stupnjeva prijenosa je zadržan, ali uz dodatnu kalibraciju.
I pritom se mislilo i na one s manjkom iskustva. Novi je launch control sustav, pa čak i mogućnosti naglog starta uz malo pokazivanja kroz kontrolirano proklizavanje pogonskih kotača. Vozač bira koliko će se proklizavanja tolerirati, kao i s kojim postavkama ovjesa će krenuti na vožnju.
Aston Martin je uz povećanje snage odlučio dodatno poboljšati čvrstoću karoserije, a posebno je brinuo za torzijsku krutost. Time se Vantage odmaknuo od DB-a12, koji je ipak rasni GT, a tek potom trkač.
Kupac dobiva i posebno razvijene Michelin Pilot Sport S 5 pneumatike s dodatnim gripom. Sprijeda i straga su promjera 21 inča, ali straga uz osjetno veću širinu: 325 naspram 275. Serijska ugradnja podrazumijeva diskove promjera 360 mm straga i 400 mm sprijeda, dok kompozitne kočnice dolaze kao opcija i štede dodatnih 27 kg.
I na kraju spomenimo potpuno novi interijer koji sada izgleda osjetno modernije i u skladu s aktualnim trendovima. Sve u svemu, Vantage je napravio značajan iskorak prema najboljima svoje vrste.