Citroen C4 je postao crossover i upravo je stigao na hrvatsko tržište

Foto: Citroen

POLA godine nakon online premijere u Hrvatsku je stigao novi C4 čime je tržište dobilo jedan od najoriginalnijih modela u segmentu.

Izuzmemo li ime, sve je novo. Počevši od povišenog crossoverskog nastupa, preko coupeovske forme, pa sve do velikih kotača, C4 postavlja neke nove trendove u pogledu dizajna namećući se dinamičnim i nadasve originalnim nastupom. Jednako atraktivna je i LED rasvjeta, i dalje s podijeljenim svjetlosnim elementima u dvije linije, ali zato u obliku slova X. Straga pak Citroen pet ima integrirani spojler koji dijeli staklo na dva dijela, baš kao nekadašnji C4 coupe, ali i neki još puno prije. U svakom slučaju, vrlo originalno.

Iznenađenja nema u pogledu dimenzija. Citroenov novitet se proteže na 4.35 metara dužine, širok je 1.80 m i visok 1.52 m. 

Jednako poseban je i interijer s digitalnim kokpitom i 10-inčnim središnjim zaslonom. Citroen je opet u trendu, ali zna i slušati tržište - auto opet dobiva izdvojene komande klime. Uzorne ergonomije i još bolje udobnosti, C4 će zasigurno birati oni koji vide užitak u vožnji kroz udobnost, potpunu opremu i razne korisne sitnice. A u Citroenu ih ne nedostaje, bilo da govorimo o sustavima asistencije, pretincima, Advanced Comfort sjedalima ili samo ponudi prostora straga. U prosječnost ulazi tek prtljažnik s 380 litara, te ponuda motora. 

Potonje čine 1.2 trocilindrični Puretech benzinci sa 100, 130 i 155 KS, te 1.5 BlueHDI dizelaš sa 110 i 130 KS. Birate li snažnije motore računajte i na osam-stupanjsku automatiku. Priča za sebe je e-C4, električna izvedba sa 136 KS i 50 kWh baterijom za doseg od 350 km. 

S pogonske strane, Citroen nudi benzinske i dizelske motore te potpuno električni e-C4. Pritom PureTech 1.2-litreni 3-cilindarski turbo benzinci stižu sa 100, 130 i 155 KS, a 1.5-litreni 4-cilindarski BlueHDi dizelaši sa 110 i 130 KS. Uz snažnije motore je dostupna i 8-stupanjska automatika. Potpuno električna verzija raspolaže sa 136 KS i 350 kilometara dosega s jednim punjenjem uz pomoć baterije od 50 kWh.

Model je od ovog tjedna u prodaji, a početna cijena je 134.900 kuna za izvedbu s 1.2 benzincem od 100 KS i opremom Live. Dizelska ponuda kreće od 150.500 kuna, dok električni e-C4 kreće od 279.900 kuna. Spomenimo i pet godina jamstva te posebnu ponudu prilikom lansiranja koja uključuje pet godina servisiranja i besplatnu registraciju. Kupujete li uz Citroën Financiranje, modeli su dostupni uz 0% kamata uz financijski leasing, te s 3% fiksne kamate uz kredit.

>> Više informacija o ponudi: Citroen C4

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.