BYD Shark 6 stiže u Europu. Novi kineski napad na pick-up ikone Ranger i Hilux

HIBRIDNI pick-up kamionet BYD Shark 6 stiže uskoro na europsko tlo s namjerom da postane ozbiljna konkurencija pick-up ikonama Ford Rangeru i Toyoti Hilux.
Kinezi su najmasivniji plug-in hibridni model, onaj u pick-up verziji premijerno predstavili prošle godine u Meksiku, čime je postao prvi proizvod tvrtke lansiran izvan Kine. Zanimljivo je da se Shark 6 ne prodaje na domaćem, kineskom tržištu, ali je dostupan u Australiji, Brazilu i Južnoj Africi. Točan datum dolaska na Stari kontinent još nije definiran.
Očekuje se da će BYD Shark 6 biti cjenovno povoljniji od svog ključnog rivala, nedavno predstavljenog Ford Rangera PHEV.
Kako se BYD Shark 6 mjeri s Ford Rangerom?
BYD Shark 6 nudi se isključivo kao pick-up s dvostrukom kabinom i plug-in hibridnim pogonom, koji marka naziva DMO (Dual Mode Off-Road). S dužinom od 5.457 mm i širinom od 1.971 mm, nešto je veći od najnovijeg Ford Rangera. Međutim, Ranger PHEV nudi veću nosivost i kapacitet vuče. Primjerice, Ford može vući do 3.500 kg, dok je Shark ograničen na 2.500 kg. Također, Fordov tovarni prostor može primiti do 1.000 kg tereta, u usporedbi sa 790 kg kod BYD-a.
S druge strane, plug-in hibridni sustav u BYD Sharku 6 nudi impresivan doseg isključivo na struju do 100 km, zahvaljujući velikoj bateriji od 29,58 kWh i ukupnoj snazi od 435 KS. Ranger PHEV, za usporedbu, isporučuje 275 KS i ima električni doseg od samo 43 km.
Prilika za osvajanje kupaca
Sharkova vožnja bez emisija, u kombinaciji s emisijom CO2 od 46 g/km, trebala bi ga učiniti privlačnim izborom za vozače službenih vozila. Europskim tržištem pick-up modela dominira Ranger i Ford radi nevjerojatan posao. No, za očekivati je da će i ovaj tip vozila uskoro biti na udaru sve strožih normi. Zato ne čudi što je Toyota izbacila novi Hilux kao hibrid, a Ford plug-in verziju Rangera.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati