Uspješna godina za Plavi oglasnik - veća tiraža i prihodi
12. LISTOPADA je izišao 2000. broj Oglasnika – vodećeg oglasnog lista u Hrvatskoj. Uz to, ova je godina za Oglasnik bila obilježena nizom uspjeha - izvrsnim rezultatima poslovanja, nagradom za najbolji jumbo plakat, ulaganjem u kvalitetan i stručan kadar te velikim ulaganjima u informatičku opremu.
U prva tri tromjesečja ostvaren je rast prihoda od 18 posto u odnosu na 2004. godinu, što znači da će ove godine prihod biti veći od 63 milijuna kuna. U prvih devet mjeseci ove godine ostvaren je prihod od 45 milijuna kuna, a prodaja novina i oglasnog prostora najveći su izvori prihoda.
Prihod od prodaje novina u porastu je u odnosu na prošlu godinu, što znači da tiraža i dalje raste, a prosječna iznosi oko 30.000 komada po broju, dok je prosječna čitanost od 2,5 do 3 čitatelja po primjerku. Remitenda se kreće oko 30 posto i stalno se smanjuje optimizacijom distribucijskog kanala, uz rast prodaje. U ovoj godini Oglasnik će tiskati 150 brojeva, odnosno ukupno 4,5 milijuna primjeraka.
Oglasnik je od 2004. godine strateški partner tvrtke Trader Classified Media - vodeće svjetske kompanije u besplatnom i komercijalnom oglašavanju.
Redizajn Oglasnika u lipnju ove godine pridonio je znatnom pomaku u prodaji oglasnog prostora. Kampanja koja je pratila redizajn Oglasnika na jumbo plakatima - "11,52m2 novouređenog oglasnog prostora", a koju je idejno razradio studio CavarPajer, dobila je prvu nagradu za najbolji jumbo plakat u 2005. godini na Outwardu, godišnjoj nagradi za najbolji hrvatski billboard.
Danas se Oglasnik tiska na svih 96 stranica dvobojno, uz 64 stranice u punom koloru, što je čitateljima omogućilo znatno jednostavnije snalaženje u sadržaju te bolju preglednost.
Najveći rast prihoda ostvaren je u segmentu za male oglašivače kad je uvedena mogućnost ponavljanja oglasa, gdje oglašivači jednim telefonskim pozivom mogu predati svoj oglas za 3, 6 ili 12 ponavljanja. Ta se usluga pokazala iznimno zanimljivom jer je oglašivačima pojednostavila proces predaje oglasa.
Nova internetska stranica pridonijela je iznimnom rastu i u segmentu internetskog poslovanja, gdje je ponuđeno mnogo novih mogućnosti za predaju i pretraživanje oglasa.
Kao jedan od projekata razvoja Oglasnika, od četvrtka, 20. listopada 2005. godine, u svakom izdanju četvrtkom nalazit će se poseban prilog s fotooglasima u boji za automobile i vozila namijenjena privatnim i profesionalnim oglašivačima. Taj prilog najava je novih razvojnih projekata koji će se pojaviti na tržištu tijekom sljedeće godine, kako u segmentu tiskanih medija, tako i on-line poslovanja.
Oglasnik danas ima 80 zaposlenika, a daljnje širenje poslovanja tijekom sljedeće godine povećat će taj broj na više od stotinu. Tijekom ove godine u različitim odjelima tvrtke zaposleno je više od 20 novih djelatnika, uključujući novi prodajni tim, novi internetski odjel te nekoliko djelatnika koji su iz drugih kompanija došli u menadžment tim Oglasnika.
U ovoj godini tvrtka je iznimno mnogo uložila u infrastrukturu, nabavu novih računala i poslovnih programa. U tijeku je implementacija novog računovodstvenog softvera i specijaliziranog programa za prijam i obradu oglasa, prodaju oglasnog prostora te grafičku pripremu. Ukupna investicija iznosi oko 500.000 eura, a projekti će biti završeni do kraja godine. Do kraja godine planirano je i preseljenje u novu poslovnu zgradu u Otoku u Novom Zagrebu.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati