Ministar turizma: Predsezona obećava, ali neke okolnosti ne idu u prilog za sezonu

MINISTAR turizma i sporta Tonči Glavina rekao je danas kako možemo biti zadovoljni turističkim rezultatima od početka godine na razini cijele Hrvatske, "predsezona obećava", a rast je oko četiri posto.
"Za prva četiri mjeseca, brojke su prilično zadovoljavajuće i imali smo rast oko četiri posto. Ali, s obzirom na to da je Uskrs ove godine bio kasnije, u skladu s našim procjenama vjerujemo da će nam turistička predsezona cjelokupno biti jako dobra. Vjerujemo i da će turistička postsezona biti jako dobra", istaknuo je ministar Glavina u razgovoru za HTV.
Oprez zbog geopolitičkih okolnosti
Što se tiče glavnog dijela turističke sezone, poziva na oprez.
"Imamo okolnosti, odnosno geopolitičke nestabilnosti koje nam ne idu u prilog. (...) Činjenica je da su te geopolitičke nestabilnosti i carine rezultirale time da je Europska središnja banka već revidirala gospodarske prognoze za Europu, za EU, eurozonu, na niže", dodao je.
U tom kontekstu ministar turizma napominje kako bismo bili zadovoljni s brojkama koje smo imali prošle godine, ali, napominje, uvijek se teži da se pokaže trend rasta prihoda.
Održivost kao smjer budućnosti
Glavina ističe kako je prihod jedan od ključnih mjerila. No, dodao je, moramo se pomaknuti od samog mjerenja pokazatelja dolazaka i noćenja.
"Moramo uzeti u obzir i konkretnije gledati nekoliko ključnih parametara, odnosno koliko se novih radnih mjesta otvorilo, koliko je turizam pozitivno utjecao na cjelokupno gospodarstvo Hrvatske, a jako bitan segment je s mjerenjima zadovoljstva domaćeg stanovništva s turizmom", kazao je.
"Mi smo odabrali održivost kao naš smjer budućnosti i jako je bitno da imamo dobru simbiozu i da se ne dovedemo u situaciju da su naši građani nezadovoljni turizmom", rekao je Glavina.
Ističe i da je cjenovna konkurentnost sigurno jedan od ključnih čimbenika koji utječu na odabir destinacije.
Nove mjere za obiteljski smještaj
Ministar turizma ističe i kako su se jako dobro pripremili za sezonu.
"Samo smo u Njemačkoj bili na sedam sajmova. Puno smo napravili da Hrvatsku prezentiramo kao zemlju koja nudi dobar odnos cijene i kvalitete. Ali pozivam sve turističke djelatnike da odradimo najbolju moguću godinu po cijelom nizu parametara", rekao je Glavina.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u ponedjeljak će predstaviti oznaku prepoznatljivosti obiteljskog smještaja, uvjete za njeno dobivanje i prednosti za korisnike, te niz mjera na koji način će HTZ i sustav turističkih zajednica brendirati i pozicionirati hrvatski smještaj domaćina kao jednu specifičnost i posebnost hrvatskog turizma, najavio je.
Glavina je zaključio kako je siguran da će sa svojim dobrim kvalitetnim radom, kao i sve ove godine, naš obiteljski smještaj i dalje biti izrazito dodana vrijednost hrvatskog turizma.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati