Konferencija Optima Grupa Holding/Avaya "Rješenja za optimizaciju poslovnih procesa"
DANAS je u organizaciji OPTIMA Grupe i AVAYA-e u hotelu Sheraton održana konferencija pod naslovom "Rješenja za optimizaciju poslovnih procesa".
Na konferenciji su obrađivane teme iz oblasti IP telefonije, call centara, sustava za dokumentiranje govornih transakcija, sustava za nadzor i upravljanje IT infrastrukturom, poslovne inteligencije kao i prezentacija VIP-netovog call centra.
Pred nešto vise od 100 posjetitelja, prisutne je pozdravio g. Matija Martić, predsjednik uprave Optima Grupe, inače Gold partnera Avaya-e za regiju jugoistočne Europe. U svom govoru istaknuo je lidersku poziciju Avaya-e na globalnom tržištu komunikacija u svijetu kao i značaj vlastitog znanja koju Optima uspješno nudi i integrira u sva rješenja zajedno sa svojim partnerima.
Predstavnik AVAYA-e za područje istočne Europe g. Andrej Grm, iznio je niz novosti iz oblasti IP telefonije, dok je g. Željko Đeverlija, direktor prodaje Optima Grupe stavio naglasak na činjenice da Optima:
• ima više od 100 zaposlenih regionalno,
• je vodeći sistem integrator s preko 20 mil. eura prihoda godišnje,
• ima najkvalitetnije CC/CRM reference u regiji (VIPnet,HT, HT Mobile, Nova Banka, Erste banka…,
• koristi standardiziran projektni pristup za: IP/CC/CRM/BI/ DW,
• ima 30 ljudi izravno povezanih s pružanjem profesionalnih usluga,
• ima snažna partnerstva (Avaya, NICE, Cognos, Oracle, HP),
• pokrivenost čitavog CRM ekosustava (kontakt – front office – middleware – BI), poslovnih komunikacija i strateškog odlučivanja.
Na konferenciji su prikazane i demo prezentacije telekomunikacijskih i softverskih rješenja uz korištenje IP telefonije, primjenjivih za firme od 2 do 2 milijuna korisnika.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati