Jučer je samo na jednom mjestu bilo duplo više ljudi nego na Hipodromu. Na Indexu






ORGANIZATORI Thompsonova koncerta objavili su da se jučer na zagrebačkom Hipodromu okupilo čak 504.000 ljudi. O toj brojci će se zasigurno još raspravljati, ali jedno je sigurno - samo je jedno mjesto u Hrvatskoj tog dana okupilo još više ljudi nego Hipodrom - Index.hr.
Prema službenim podacima neovisnog mjerenja koje provodi DotMetrics, Index je jučer zabilježio 11.873.339 otvaranja stranica i 888.213 jedinstvenih korisnika iz Hrvatske. Ako računamo i posjetitelje iz inozemstva, bilo ih je ukupno 1.42 milijuna - gotovo tri puta više nego posjetitelja na Hipodromu. Niti jedan drugi portal nije bio ni blizu.
Koliko su imali drugi?
Drugi najčitaniji portal imao je 5,1 milijun otvaranja, a sljedeći 2,8 milijuna. Slijede ih oni s 2,7 milijuna, 2,3 milijuna i 1,4 milijuna pageviewsa. Razlika je očita – Index je imao više nego dvostruko više otvaranja od drugoplasiranog, i gotovo četiri puta više nego treći.
Po broju jedinstvenih korisnika iz Hrvatske, razlika je također uvjerljiva: najbliži portal imao je 742.000 domaćih korisnika, a iza njega slijede oni s 632.000, 614.000 i 596.000 korisnika.
Deseci članaka, prijenosa i video sadržaja
Tijekom dana smo na Indexu objavili desetke članaka, videa i fotogalerija, uz velik broj live prijenosa na Facebooku i dodatni video sadržaj na drugim društvenim mrežama. Čitatelji su pratili sve – od gužvi, reakcija i komentara, do atmosfere s terena i reakcija publike.
Ako je, kako tvrde organizatori, Hipodrom okupio pola milijuna ljudi – Index je bio jedino mjesto u Hrvatskoj gdje je bilo više nego duplo više.
Kakvo je to istraživanje?
Podsjetimo, od siječnja ove godine DotMetrics redovito pruža izvještaje i analize s detaljnim podacima o posjećenosti portala putem ključnih pokazatelja (KPI), poput broja pregleda stranica, ukupnog broja individualnih čitatelja, vremena zadržavanja na portalima i drugih relevantnih statistika.
To je prvo istraživanje koje obuhvaća sve vodeće portale u Hrvatskoj. Prije toga hrvatski su portali sudjelovali u više različitih mjerenja, ali nikad u jednom zajedničkom.
Riječ je o novom i jedinstvenom istraživanju na hrvatskom tržištu, koje je za Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) proveo Ipsos pomoću DotMetrics tehnologije. DotMetrics metodologija uključuje moderno rješenje i napredne algoritme koji omogućuju precizno mjerenje posjećenosti čak i u uvjetima bez tzv. 3rd party cookieja, poručili su iz HUDI-ja.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati