TVRTKA Pop Mart, proizvođač iznimno popularnih Labubu lutaka, bilježi nagli porast prodaje nakon što je lansirala mini verzije svojih igračaka s temom čudovišta. Kineska tvrtka navodi da su globalni prihodi u tri mjeseca, zaključno s krajem rujna, skočili za nevjerojatnih 250% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, piše BBC.
Rast je ponajviše potaknula prodaja izvan Kine. Prihodi u SAD-u skočili su više od 1.200%, a u Europi više od 700%. Ovi podaci samo su nastavak niza snažnih poslovnih rezultata za Pop Mart. Dionice tvrtke porasle su u četvrtak za više od 5.5% u Hong Kongu, čime je tržišna vrijednost tvrtke dosegnula oko 45.5 milijardi dolara.
Tajna uspjeha u "slijepim kutijama"
Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u takozvanim "slijepim kutijama" – pakiranjima koja skrivaju sadržaj sve do otvaranja. Ova marketinška metoda naišla je na kritike zbog poticanja ponašanja sličnog kockanju i kompulzivne kupnje. Kolekcionari su postali opsjednuti Labubuima, izmišljenim stvorenjima nalik vilenjacima s nizom oštrih zubi, pa se pred trgovinama diljem svijeta stvaraju dugi redovi kupaca.
Podrška slavnih i strateška partnerstva
Labubu je stekao golemu popularnost, posebno u SAD-u, zahvaljujući podršci slavnih, među kojima su Kim Kardashian i Lisa iz K-pop grupe Blackpink. Profil brenda dodatno su ojačala partnerstva s velikim imenima kao što su Coca-Cola i manga franšiza One Piece.
Rast na burzi i zabrinutost analitičara
Lansirane 2019. godine, Labubu lutke pomogle su Pop Martu da izraste u globalnog maloprodajnog diva s više od 2.000 automata i trgovina širom svijeta. Tvrtka je 2020. godine izlistala svoje dionice na burzi u Hong Kongu, a njihova cijena od tada je porasla za više od 280%. Ipak, posljednjih tjedana dionice Pop Marta pale su nakon upozorenja investicijskih banaka s Wall Streeta, poput JPMorgana. Analitičari smatraju da je tvrtka precijenjena i da vjerojatno neće moći dugoročno održati popularnost svojih igračaka.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati