Oglasio se Hajduk Authentic. Demantiraju priče o pritiscima na Gattusa uoči Rijeke

"TVRDNJE tjednika Nacional su apsolutno netočne, kao i većina medijskih naklapanja vezanih uz nadolazeći Jadranski derbi", objavio je Hajduk danas na svom profilu na Twitteru, uz sada već dobro poznati hešteg #HajdukAuthentic. Ovim potezom Hajduk se osvrnuo na pisanja Nacionala koja očito smatra neistinitima.
"Dva neovisna izvora bliska splitskom nogometnom klubu Hajduk, jedan povezan sa udrugom Naš Hajduk, izjavila su za Nacional još početkom tekućeg tjedna kako vodstvo kluba i predstavnici navijača žele izvršiti pritisak na trenera Gennara Gatusa da na nadolazećoj utakmici protiv nogometnog kluba Rijeka u momčad Hajduka uvrsti uglavnom mlade igrače, te da za to postoji pozadinski razlog koji nema veze s onime što će se uoči te utakmice javno komunicirati", piše u tekstu Nacionala.
Što je Hajduk Authentic?
"HNK Hajduk Split pokrenuo je projekt Hajduk Authentic s ciljem edukacije djelatnika i hajdučke javnosti te reakcije na dezinformacije i lažne vijesti koje se često potenciraju u javnom prostoru, a nanose direktnu štetu ugledu i reputaciji Kluba.
U današnjem vremenu, informacije, podaci i sadržaj dijele se velikom brzinom. Zbog sve veće količine i dostupnosti sadržaja, čitateljima je otežan proces analize i provjere točnosti informacija, a dezinformacije i lažne vijesti sve su veći društveni problem", objavio je Hajduk kad je pokrenuo ovaj projekt.
Akrap: Javno ćemo reagirati samo na dezinformacije i lažne vijesti
"Hajduk se često suočava s dezinformacijama i lažnim vijestima koje velikom brzinom preuzmu medijski i javni prostor, a posebno u određenim periodima u godini. Već neko vrijeme smo tražili način kako pristupiti ovom problemu, a rješenje smo pronašli u projektu Hajduk Authentic.
Internim edukacijama djelatnika fokusirat ćemo se na važnost informacija i njihovog dijeljenja, a javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu Klubu, igračima i zaposlenicima.
U današnjem vremenu informacijska i medijska pismenost od iznimne su važnosti, a kao Klub koji okuplja više od 120 tisuća članova i milijune navijača diljem svijeta, osjećamo odgovornost i obvezu da doprinesemo suzbijanju ovog sveprisutnog problema", izjavila je tada Marinka Akrap, članica Uprave za marketing, prodaju i odnose s javnošću.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati