Norris pobijedio ispred Leclerca i Piastrija na Velikoj nagradi Monaka

LANDO NORRIS pobjednik je Velike nagrade Monaka. Vozač McLarena obranio je pole position ispred drugoplasiranog Charlesa Leclerca iz Ferrarija i momčadskog kolege Oscara Piastrija. Norris se tako ujedno približio Piastriju na samo tri boda zaostatka u ukupnom poretku.
Kako je to već uobičajeno u Monaku, nije bilo puno akcije na stazi te nije bilo ni značajnih promjena u odnosu na poredak iz kvalifikacija. Među prvih 10 najveći skok napravio je Lewis Hamilton, koji je startao sedmi, a završio peti. Pravovremenim ulascima u boks zaobišao je Isacka Hadjara i Fernanda Alonsa, kojemu je naposljetku i otkazao bolid pa je ostao bez bodova.
Upravo je tajming ulazaka u boks bio jedina stvar koja je unosila zanimljivost u utrku, posebice jer je ove sezone određeno da u Monaku svi moraju odraditi dva zaustavljanja. Zbog toga je, primjerice, do predzadnjeg kruga vodio Max Verstappen, ali je onda morao napraviti i drugo propisano zaustavljanje.

Lando Norris pobjednik je Velike nagrade Monaka. Na postolju su još Leclerc i Piastri.
Još uvijek se čeka Verstappenov drugi ulazak u boks, ali to će se neizbježno dogoditi. Leclerc je i dalje vrlo blizu Norrisu, no teško je naći prostor za pretjecanje.I Piastri se približio Leclercu.
Russell je odradio prvo zaustavljanje pa se Albon vratio među prvih 10. Također, Sainz je najavio da će Albonu vratiti devetu poziciju.
Verstappen je na vrhu usporio Norrisa pa mu je Leclerc došao na zaostatak manji od sekunde.
Hamilton je napravio drugo zaustavljanje, vratio se na stazu kao peti, koji je i bio. Hadjar za njim zaostaje više od minute.
Poredak (uz zaustavljanja u boksu):
- Verstappen (1/2)
- Norris (2/2)
- Leclerc (2/2)
- Piastri (2/2)
- Hamilton (2/2)
- Hadjar (2/2)
- Ocon (2/2)
- Lawson (2/2)
- Sainz (2/2)
- Russell (0/2)
Russell je prošao Albona na 10. mjestu, ali ta situacija je pod istragom jer je Russell presjekao zavoj.
Evo i Norrisa u boksu. Verstappen je projurio na prvo mjesto, Norris se vraća kao drugoplasirani.
Leclerc i Piastri odradili su drugo zaustavljanje. Vraćaju se na stazu kao treći i četvrti.
Sainz i Albon, momčadski kolege iz Williamsa, su zamijenili mjesta na stazi. Sainz je sada deveti.
Na vrhu nema promjena, a razmaci između vozača su uglavnom veliki. Leclerc za Norrisom zaostaje šest, a Piastri za Leclercom osam sekundi. Verstappen se približio Piastriju na manje od dvije sekunde nakon jedne greške vozača McLarena.
Kraj za Alonsa. Otkazao mu je bolid. Ipak, neće biti sigurnosnog automobila jer se uspio maknuti sa staze na vrijeme.
Poredak u prvih 10 je sada ovakav:
- Norris
- Leclerc
- Piastri
- Verstappen
- Hamilton
- Hadjar
- Ocon
- Lawson
- Albon
- Sainz
Ništa se ne događa u posljednjih nekoliko krugova. Poredak u prvih 10 gotovo je identičan onom s početka utrke. Zamijenili su se samo Hamilton, koji je peti, i Hadjar, koji je sedmi. Pritom treba napomenuti da je Hadjar već odradio dva propisana zaustavljanja u boks.
Poredak je ovakav (u zagradi broj zaustavljanja u boksu od potrebna dva):
- Verstappen (0/2)
- Norris (1/2)
- Leclerc (1/2)
- Piastri (1/2)
- Hamilton (1/2)
- Alonso (1/2)
- Ocon (1/2)
- Hadjar (2/2)
- Lawson (0/2)
- Albon (0/2)
Piastri ulazi u boks, planira tako prestići Leclerca, koji je i dalje na stazi.
Evo i Norrisa u boksu, vraća se na stazu kao četvrti.
U boks je drugi put ušao i Hadjar, uzima hard i na njemu će voziti 58 krugova do kraja. Na stazu se vratio kao osmi.
Bearman je prvi odradio dva zaustavljanja. Sad smije ostati do kraja na stazi i nadati se da će mu se ova dva rana zaustavljanja isplatiti.
Isto tako, Hamilton je prvi put bio u boksu i uspio se vratiti na peto mjesto. Dobar posao Ferrarija.
Alonso i Ocon su također odradili prvo zaustavljanje.
Poredak:
- Norris
- Leclerc
- Piastri
- Verstappen
- Hamilton
- Hadjar
- Alonso
- Ocon
- Lawson
- Albon
Prvi put neko s vrha ulazi u boks. To je petoplasirani Hadjar, koji je uzeo već korištene soft gume. Vratio se na osmo mjesto.
Gotova je utrka za Pierrea Gaslyja. Pokušao je napasti Tsunodu, ali se zabio u njega i oštetio bolid. Uspio ga je dovesti do boksa. Trenutno vlada žuta zastava, čeka se odluka o tome hoće li biti (virtualnog) sigurnosnog automobila da se pokupe krhotine sa staze.
Jasno, u Monaku ne možemo očekivati puno akcije i pretjecanja na stazi. Najviše mogućnosti za promjene donosi upravo već spomenuto pravilo da se u boks mora ući dva puta.
U boks su ušli Tsunoda, Gasly, Bearman i Bortoleto. To je, jasno, sada četvorka na začelju. Vrh poretka izgleda ovako:
- Norris
- Leclerc
- Piastri
- Verstappen
- Hadjar
- Alonso
- Hamilton
- Ocon
- Lawson
- Albon
Pokrenuo se Bortoleto, ali vladaju uvjeti virtualnog sigurnosnog auta. Prvi vozači, uglavnom oni s dna poretka, već ulaze u boks. Ove godine je propisano da u Monaku svi moraju odraditi barem dva zaustavljanja u boks.
Nije bilo promjena na vrhu. Bortoleto je potonuo na zadnje mjesto nakon što se zabio u zaštitnu ogradu poslije duela s Antonellijem.
Ferrari koji je do pobjede vozio legendarni Michael Schumacher na Velikoj nagradi Monaka 2001. godine prodan je za 15,98 milijuna eura na aukciji.
>> Opširnije
Dobio je kaznu zbog ometanja Maxa Verstappena.
>> Opširnije
Max Verstappen stigao je u Monte Carlo na način koji odražava njegovu poziciju višestrukog svjetskog prvaka.
>> Opširnije

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati