Sweet Fifteen: Stigla bajkovita kampanja za slavljeničku kolekciju branda Boudoir
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mladen Šarić
HRVATSKE dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju kampanju za kolekciju "Boudoir Sweet Fifteen", koju je publika mogla vidjeti nedavno na Cro-A-Porteru u Klovićevim dvorima.
Romantičnom, ženstvenom kolekcijom dizajnerice slavne 15. obljetnicu postojanja na modnoj sceni i slave uspješnu karijeru i brojne kolekcije kojima iz godine u godinu oduševljavaju svoje fanove.
Slojevitost nježnih teksutra od tila, ručno izražene ruže koje padaju slapovima latica i zamršen vitrail čipkastih aplikacija samo su dio bogatstva Boudoir couture kolekcije "Sweet Fifteen", u kojoj obiluju nježne pastelne boje te zavodljiva bež i crna.
"U našoj novoj kampanji objedinjeni su svi kreativni elementi koji su ikad stvoreni u radu brenda Boudoir. Sve haljine izuzetno su zasićene s detaljima, ali kompletan izgled i styling apsolutno su zaokruženi u cjelinu koja je u duhu Boudoir estetike" izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati