Zašto se žene stalno ispričavaju?
            
                Tekst se nastavlja ispod oglasa
            
            
                
                
                    
                
                
                
                    
                
            
        
                    Foto: Screenshot Youtube
UPRAVO tako započinje nova kampanja jednog poznatog brenda za njegu kose, koja u manjoj mjeri upućuje na to kako da naša kosa bude sjajnija i zdravija, a puno više ne još uvijek prisutne nejednakosti u društvu.
Reklama prikazuje žene u svakodnevnim životnim situacijama i njihovu potrebu da se stalno ispričavaju, koja se s pravom uzima kao isključivo ženska osobina. Nakon toga, slijedi opis situacija u kojem se za iste stvari te žene jednostavno ne ispričavaju.
"Htjeli smo još jednom ukazati na važnost jednakosti u društvu. Ovo nije problem žena samo u SAD-u, već na globalnoj razini. Prva kampanja postigla je nevjerojatan uspjeh, a isto se nadamo i za ovu", stoji u priopćenju za javnost.
Podsjetimo, isti je brend prošle godine izbacio prvu reklamu s istom tematikom, kojom se željelo ukazati na to kako se muškarci i žene različito doživljaju na radnom mjestu u identičnim poslovnim situacijama.
        Nova reklama u trajanju od jedne minute natjerat će vas na to da se doista zapitate zašto se toliko ispričavamo? I upravo je to razlog zašto volimo ovakve kampanje te podržavamo da ih u budućnosti bude još više.
Kako vam se sviđa reklama?
        
        Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
        
     
        Ovo je .
            Homepage nacije.
        
        
        Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
    
    
        
        Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
    
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
                                Učitavanje komentara
                            
                        
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati