Generacija Y posao bira prema mogućnosti korištenja društvenih mreža
Foto: Benetton
SUDEĆI prema novom istraživanju, društvene mreže predstavljaju visok prioritet za mlade ljude prilikom traženja posla. Oko 64 posto generacije Y (ljudi rođeni u razdoblju od 1980. do 1995. godine) od svojih poslodavaca traži da im objasne kakvu politiku imaju spram Facebooka ili Twittera, dok je gotovo 24 posto njih spremno odbiti posao u slučaju da nisu zadovoljni uvjetima.
Ovo ne bi bio zabrinjavajuć podatak da se radi o mladima koji žele raditi na poslu direktno povezanom s medijima, no čini se kako je pristup internetskom sadržaju bitan za svaku poziciju na koju se prijavljuju.
Svaka je generacija naprednija od one prethodne, pa je tako odlika ove multitasking i njihova sposobnost žongliranja između kompjutera, TV-a i smartphonea, na što poslodavci gledaju kao na kvalitetu nužnu za obavljanje posla.
U prosjeku su u mogućnosti promijeniti platformu rada (laptop, tablet, smartphone) 27 puta u satu, dok su druge generacije sposobne to učiniti samo 17 puta. Također, 71 posto njih je vrlo mobilno te ne vidi problem u preseljenju zbog posla, što ih čini idealnim radnicima u očima poslodavaca! Y-onci su produktivniji, ali isto tako i samosvjesniji od ostalih kolega pa će nerijetko tražiti veće plaće, kraće radno vrijeme te pozitivnu atmosferu na poslu. U slučaju da im se uvjeti ne sviđaju, lako će dati otkaz te, vjerojatno, o tome odmah obavijestiti svoje Facebook prijatelje.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati