Započela prodaja serije Coca-Cole za pomoć slijepima
EKSKLUZIVNU umjetničku seriju Coca-Cola bočica koja je nastala u sklopu humanitarnog projekta Boje optimizma moguće je od danas kupiti u većim trgovačkim lancima širom Hrvatske te tako donirati sredstva potrebna za kupnju i školovanje pasa vodiča za slijepe osobe.
Bočice je moguće kupiti na sljedećim prodajnim mjestima: u Billi u Zagrebu, Slavonskom Brodu, Osijeku, Sisku, Varaždinu, Rijeci, Opatiji, Puli i Zadru; u Hipermarketima Coop u Zagrebu, Splitu i Osijeku; u KTC trgovinama u Križevcima, Požegi, Virovitici, Koprivnici, Bjelovaru, Zaboku i Čakovcu; u Mercator centrima u Zagrebu, Splitu i Puli te u Superkonzumu u Zagrebu i Rijeci. Trgovački lanci koji su se uključili u projekt odrekli su se prihoda od prodaje bočica u korist akcije.
Seriju Coca-Cola bočica Boje optimizma osmislili su mladi hrvatski dizajneri s Tekstilno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predvođeni njihovim mentorom i profesorom Antom Tončem Vladislavićem: dvojac Ana Detoni i Zorana Meić, Zorana Frkić, Đorđe Smajlović, Josipa Štefanac, Jelena Vojković i Ivana Zozoli.
Projektom Boje optimizma Coca-Cola u Hrvatskoj zajedno s partnerima Tekstilno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskom udrugom za školovanje pasa vodiča i mobilitet želi prikupiti sredstva potreban za kupnju i školovanje pet pasa vodiča.
Obuka psa vodiča iznimno je složen dvogodišnji proces koji započinje socijalizacijom šteneta unutar odabrane obitelji. Nakon godinu dana socijalizacije u obitelji, procjenjuju se karakteristike psa, nakon čega slijedi školovanje u trajanju od 6 do 8 mjeseci. Završni dio školovanja čini obuka za korištenje psa vodiča, što traje mjesec dana. Pse vodiče Udruga daruje slijepim osobama, a ukupni troškovi nabave i obuke jednog psa vodiča dosežu iznos od 50 tisuća kuna.
Cijena jedne Coca-Cola bočice od 0,25l iz serije Boje optimizma iznosi 7 kuna.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati