U javnoj ponudi cijena dionice Atlantic Grupe između 750 i 960 kuna
HRVATSKA agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) odobrila je Prospekt inicijalne javne ponude redovnih dionica Atlantic Grupe, objavljeno je jučer na stranicama Zagrebačke burze (ZSE).
Određena je cijena dionice u javnoj ponudi u rasponu od 750 do 960 kuna, a javni poziv na upis i uplatu bit će objavljen 22. listopada. Javnom ponudom bit će obuhvaćeno 31,01 posto dionica kompanije.
Razdoblje za upis novih, odnosno kupnju postojećih dionica Atlantic Grupe trajat će sedam dana od dana otvaranja knjige naloga, 23. listopada, u poslovnicama agenata izdanja, Raiffeisen i Zagrebačke banke. Javna ponuda će obuhvaćati upis 382.970 redovnih dionica novog izdanja (u srpnju je Glavna skupština donijela odluku o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem novih dionica u svrhu inicijalne javne ponude) te prodaju 382.969 redovnih dionica postojećeg dioničara Svetozara Tedeschija.
Za građanstvo 25 posto dionica iz javne ponude
Prema odluci Glavne skupštine 75 posto dionica izdanja planirano je za alokaciju institucionalnim investitorima, a 25 posto za građanstvo. Postojeći dioničari Atlantic Grupe s vlasničkim udjelom većim od jedan posto (Emil Tedeschi, Lada Tedeschi Fiorio i njemačka razvojna banka DEG) obvezuju se na lock up period u trajanju od 18 mjeseci od provedene inicijalne javne ponude, u kojem ni na koji način neće raspolagati svojim dionicama, a svi ostali sadašnji i budući dioničari neće biti u lock up obvezi te će svojim dionicama moći raspolagati po vlastitom nahođenju.
U procesu inicijalne javne ponude dionica postojeći dioničar Svetozar Tedeschi izlazi iz vlasničke strukture kompanije. Kapital prikupljen uspješnom provedbom postupka inicijalne javne ponude novoizdanih dionica koristit će se za ulaganje u daljnji razvoj i rast Atlantic Grupe.
Atlantic Grupa je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše (Multipower, Multaben) te najveći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka (Cedevita, Multivita) i proizvoda za osobnu njegu i njegu kože (Plidenta, Rosal, Melem). Lider je na hrvatskom tržištu vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani (Dietpharm). Ujedno je i vodeći regionalni distributer svjetskih premium brandova roba široke potrošnje kao što su Wrigley, Ferrero, Hipp, Lorenz, Durex, Johnson&Johnson, Duracell, Nestle Purina i Scholl, s kojima je prisutna na više od 30.000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine te Makedonije. Kompanija zapošljava preko 1400 djelatnika.
I.M.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati