Tele2 predstavio novi korporativni identitet i najpovoljniju tarifu
NOVI korporativni identitet, Knock-out tarifu koja nudi razgovore za 0,49 kn/min prema svim mrežama u Hrvatskoj, MMS i GPRS s najpovoljnijim cijenama na tržištu, predstavljeni su danas na konferenciji za novinare. Alternativni europski operator objavio je da ima više od 400 tisuća korisnika u Hrvatskoj odnosno 8 posto tržišta.
Anders Olsson, dopredsjednik Tele2 AB za marketing i prodaju, govorio je o promjeni korporativnog identiteta unutar 22 zemlje u kojima operator posluje. Promjene karakteriziraju žuta i bijela boja te dinamičniji logotip, objasnio je Olsson, a promjene su zahvatile i sve vizuale kojima je kompanija predstavlja svojim korisnicima i javnosti. Redizajn su doživjele i korporativne web stranice, www.tele2.hr.
Slavko Gazić, direktor marketinga i prodaje, predstavio je novu Knock-out tarifu koja nudi razgovore prema korisnicima svih mreža u Hrvatskoj po cijeni od 0,49 kuna. Namijenjena je pretplatnicima i prepaid korisnicima, a nudi i start paket koji je sada dostupan za samo 25 kuna. SMS će se plaćati 0,29 kuna. Kalkulacije do kojih su došli, istaknuo je Gazić, pokazuju da su u odnosu na odgovarajuće tarife konkurencije, cijene poziva prema drugim mrežama u tarifi Knock-out niže za 82 posto, unutar mreže 51 posto a SMS poruke imaju cijenu nižu za 40 posto.
Novost su i MMS poruke po cijeni od 1,39 kunu, a unutar Tele2 mreže u promotivnom razdoblju korisnici će MMS-ove razmjenjivati besplatno. I u uslugama mobilnog prijenosa podataka putem WAP/GPRS-a Tele2 je nastavio sa svojom politikom spuštanja cijena. Za 100kb prenešenih podataka treba izdvojiti 2 kune. Ove usluge mogu se koristiti isključivo na područjima koje Tele2 pokriva vlastitom mrežom.
Korisnici na svojim mobilnim uređajima od danas mogu koristiti WAP portal – wap.tele2.hr, i tri besplatna downloada s Tele2 mobilnog portala. Predstavljen je i web shop koji omogućava on line kupnju start paketa, slobodan izbor visine bona koji se želi kupiti, on line plaćanje kreditnim karticama i dostavu start paketa na kućnu adresu. Novost je i sms kupovina bonova - nadoplata prepaid računa putem sms-a. Prepaid račune korisnici će uskoro moći obnoviti i na više od 117 prodajnih mjesta diljem Hrvatske, direktnom nadoplatom. Novost je što korisnik proizvoljno može izabrati iznos kojim želi doplatiti svoj račun, počevši od 10 kuna
Mats Tilly, generalni direktor Tele2, kazao je da u mreži 095 ima više od 400.000 privatnih i poslovnih korisnika, te da broj stalno raste. Tilly nije želio precizirati koliko bi tarifa Knock out mogla donijeti novih korisnika, ističući da je operater kao dugoročni plan zacrtao osvajanje trećine hrvatskog tržišta. Istaknuo je kako je u 2006., kada je uvedena usluga prijenosa broja u mobilnim mrežama, Tele2 bio apsolutni pobjednik s najviše prenešenih brojeva.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati