Foto: Čitateljica
JESTE li kad posumnjali da vas vaga u trgovačkom lancu vara? Upravo se to dogodilo jednoj čitateljici koja je odlučila provjeriti točnost vage u jednoj Lidlovoj trgovini u Zagrebu. Sve kupljene proizvode kod kuće je iznova izvagala i otkrila da je vaga baš na svakome pogriješila i tako je prevarila za 10-ak kuna. Vratila se nazad u trgovinu, uložila pritužbu te dobila povrat novca.
"U vezi Vašeg upita vezanog uz vage u Lidlovim trgovinama, trgovački lanac Lidl Hrvatska proveo je temeljita testiranja i kontrolu svih vaga u Lidlovim trgovinama. Utvrđeno je da je u trgovini na adresi Oreškovićeva 3c, Zagreb nađen kvar, koji je odmah i uklonjen, a sve vage su dodatno provjerene. Gospođa koja je našim zaposlenicima skrenula pažnju na ovaj kvar, dobila je povrat novca te smo joj se ispričali. I ovim se putem želimo ispričati gospođi koja je zbog ovog kvara doživjela neugodnost", odgovorili su iz Lidla na Indexov upit.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati