Za cool dečke s otkačenim stilom: Prva kampanja Anthonya Avangarda "Oxygen"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Vlatka Fuego
HVALJENI mladi dizajner Antun Aščić, koji stoji iza brenda Anthony Avangard svoju je novu kolekciju za muškarce predstavio na ovosezonskom Cro-A-Porteru, gdje ga je publika pozdravila oduševljenim pljeskom.
Odlična kampanja za kolekciju "Oxygen" koju je danas predstavio ujedno je i njegova prva modna kampanja kojom se lansira u nešto ozbiljnije vode hrvatske modne scene.
Kako doznajemo, Anthony je inspiraciju pronašao u sportu i događajima kao što je Univerzijada 1987. što cijeloj kolekciji daje retro prizvuk. Dobiveni rezultat je spoj plivača, skejtera i nogometaša. Kroz kolekciju su provučene i neke druge inspiracije kao što su sloboda, autobiografija, degradacija, bunt i navijači iz predgrađa koje su pomiješane sa šarmom, humorom i ironijom.
Kombinacijom dezena naglašava humor dok grafičkim motivima aludira na ironiju. Kolekcija je bazirana na pamučnim materijalima, mrežicama, muslinu i eko koži. Krojevi su jednostavni i sportski, a udobnost je na prvom mjestu. Perfektno izrađeni ruksaci i zanimljive čarape samo su dio iz kolekcije koji osvajaju na prvu. U suradnji s njemačkim brendm Endurer nastali su i dizajnerski longboardovi koji su zaokružili priču ovog mladog dizajnera.
Za analogne fotografije fotografije zaslužna je Vlatka Fuego, make up potpisuje Karla Zelić, a zaštitna lica su Kris Čaćić, Patrik Cvetko (AK Models), Rikard Škegro (AK Models), Oliver Vučković (Sonic Models) i Dario Dunaj.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati