Zaposlenica Amazona pisala Bezosu zbog plaće. Evo kakav odgovor je dobila

KADA je zaposlenica Amazona odlučila zaobići ljudske resurse i izravno se obratiti tadašnjem direktoru Jeffu Bezosu zbog spora oko plaće, nije ni slutila kakvu će lavinu pokrenuti njezin potez, piše Unilad.
Jeff Bezos (61) jedan je od najbogatijih ljudi na svijetu, a Amazon je od male tvrtke u garaži pretvorio u petu najvrjedniju kompaniju na svijetu. Godinu dana prije nego što je u srpnju 2021. prepustio vodstvo sadašnjem izvršnom direktoru Andyju Jassyju, primio je e-mail od Tare Jones, radnice u skladištu u Oklahomi.
Jones je bila na bolovanju i trebala je primiti plaću od 540 dolara (oko 423 eura). Međutim, kada je provjerila isplatu, shvatila je da joj nedostaje značajan dio - točnije 90 dolara (84,60 eura). Nakon što se ista situacija ponovila, odlučila je uzeti stvar u svoje ruke.
Posljedice očajničkog maila
U osobnoj poruci Bezosu, koju je kasnije objavio New York Times, Jones je napisala: "Kasnim s računima, sve zato što je tim za plaće pogriješio. Plačem dok pišem ovu e-poruku."
Uskoro je otkrila da nije jedina kojoj nedostaje novac. Njezin e-mail potaknuo je istragu na razini cijele tvrtke, koja je otkrila da je čak 179 drugih radnika u skladištu bilo potplaćeno tijekom razdoblja od 18 mjeseci.
Jedan od pogođenih radnika izjavio je da mu je zbog toga oduzet automobil, dok su drugi tvrdili da su dobili otkaz jer je softver njihovo bolovanje evidentirao kao neopravdani izostanak. U međuvremenu, liječničke potvrde misteriozno su prema pričama radnika "nestajale" iz sustava.
Amazonov odgovor
U službenoj izjavi za The Independent, glasnogovornica Amazona Kelly Nantel poručila je: "Razočarani smo kada bilo koji od naših zaposlenika doživi problem sa svojim dopustom."
"Članak u New York Timesu sugerirao je da su ti problemi rašireni i da traju. Nisu. Pregledali smo dotično razdoblje kako bismo bili sigurni da su zaposlenici primili svoju plaću i, koliko nam je poznato, nema neriješenih problema", dodala je. "Kontrole koje smo implementirali tijekom posljednjih 18 mjeseci rezultirale su time da je manje od jedan posto ljudi imalo problem dok su bili na plaćenom dopustu. Svakako, neviđena priroda COVID-a opteretila je sposobnost našeg sustava da drži korak s potražnjom i naporno smo radili na ulaganju i inovacijama kako bismo svakodnevno bili bolji."
Nije jedini slučaj
Zanimljivo, Jones nije jedina osoba koja je izravnim obraćanjem Bezosu dobila gotovo trenutan odgovor. Jedan kupac na Redditu je podijelio svoje iskustvo frustracije nakon što je naručio skupocjeni predmet vrijedan gotovo 1500 dolara (1410 eura). Predmet, zaštićen jednokratnom lozinkom, bio je označen kao isporučen iako ga kupac nikada nije primio.
Umjesto da gubi vrijeme s korisničkom podrškom, poslao je poruku izravno Bezosu. Ubrzo ga je kontaktirao izvršni službenik za odnose s kupcima, koji mu je ponudio puni povrat novca i poklon karticu. Ponekad se zaista isplati ići ravno na vrh.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati