Snošaj magaraca i narodnjak najgledaniji hrvatski clipovi na YouTubeu
DALEKO najpopularniji internetski servis za razmjenu video sadržaja YouTube, gdje korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati video isječke, pruža u najmanju ruku zanimljivu predstavu o našoj zemlji.
Magarci i glupe plavuše
Pa tako ukoliko postavite pretraživač YouTube da vam prikaže najgledanije clipove koji imaju u svojem "tagu" Croatia, vidjet će te kako je najgledaniji "croatia clip" predstavlja pokušaj snošaja dva "hrvatska magarca". Clip pod nazivom "donkies ;-)" pogledalo je respektabilnih 3.87 milijuna korisnika YouTubea u godini dana.
Odmah iza njega nalazi se clip pod nazivom "Europe is a country and everyone speaks french here" kojeg je pogledalo oko tri milijuna korisnika. Naime, clip je isječak iz jednog američkog kviza gdje je jedna sasvim zgodna plavuša uvjerena da je Europa jedna država u kojoj je službeni jezik francuski. Budući se u tekstu objašnjenja spominje i naša zemlja, tako se ovaj clip našao na dugom mjestu.
S 1.5 milijuna pregleda nalazi se tonski zapis koncerta Santane u Zagrebu, a tu je i šaljivi video koji baš i nema neke veze s Hrvatskom, te stradavanje hrvatskog nogometaša Hrvoja Ćustića kojeg je pogledalo 1.1 milijun korisnika. Više od milijun gledanja postigla je i "bijela" scena 50 Centa uoči zagrebačkog koncerta.
Okupacija narodnjaka
Ukoliko se odlučite pretraživač postaviti da vam pokaže najgledanije clipove "hrvatska", tada su rezultati još i zanimljiviji. Naime, u prva tri najgledanija clipa, nalaze se dva narodnjačka hita. Apsolutno prvo mjesto zauzima narodnjački uradak Dragane Mirković "Luče moje", kojeg je pogledalo 762 tisuće posjetitelja. Na trećem mjestu nalazi se pjesmuljak Ane Nikolić "Romale Romali" kojeg je pogledalo 544 tisuće korisnika. Na drugom mjestu nalazi se "telefon zajebancija" u kojem Albanac kupuje traktor, s 566 tisuća prikazivanja.
Odmah iza toga je snimka navijačkih nereda zagrebačkih BBB-a kojeg je vidjelo nešto više od pola milijuna korisnika. Nogometna se tematika nastavlja pa je tako, navijačku himnu "Srce vatreno" pogledalo 468 tisuća korisnika, a tu su i golovi s nenadmašne utakmice Engleska - Hrvatska sa 456 tisuća "posjeta".
Tek dolazi vrijeme YouTubea
Ukoliko niste znali, za kraj smo ostavili informaciju kako je u novijoj povijesti YouTube prvenstveno kao besplatan medij postao sredstvom promoviranja anonimnih filmskih autora i glazbenika koji su ovim putem stekli popularnost i probili se u tradicionalne medije poput radija i televizije. Odnedavno je ovaj servis postao i bojno polje političkih kampanja poput one Baracka Obame i Hillary Clinton, a na svojoj koži moć YouTubea osjetio je i bivši ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin.
No, gledajući najgledanije, odnosno navodni snošaj magaraca, kao i narodnjačke hitove koji "prezentiraju" Hrvatsku, čini se kako vrijeme YouTubea u našoj zemlji tek dolazi.
I.Ć.
Foto: YouTube

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati